نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل خبر داد

سرمایه‌گذاری سپاه ناحیه آمل برای ایجاد سالن‌های ورزشی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل گفت: سپاه ناحیه آمل برای ایجاد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرمایه‌گذاری می‌کند.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۸۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسین محمدیان در دیدار مسئولان با علیرضا ارجین ورزشکار آملی رشته باستانی و زورخانه‌ای کشورمان و رکورددار میل‌سنگین دنیا، بیان کرد: ورزش زورخانه‌ای و باستانی از ورزش‌های مقدس بوده که در آن ورزشکار با وضو وارد گود می‌شود و در آن مفاهیم اخلاقی و عرفانی زیادی نهفته است.

 

وی افزود: در زورخانه ورزشکاران با ذکر سلام، صلوات و درود بر ائمه معصومین دست به ورزش می‌زنند.

 

محمدیان با اعلام اینکه نظام اسلامی و فرهنگ دینی ایرانی‌ها در ابعاد مختلف برنامه‌ها پایه‌های مستحکمی دارد، تصریح کرد: یک مسلمان باید علاوه بر ورزش، در امور دیگر نیز میدان‌دار و پهلوان باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه در بخش‌های همانند علوم هسته‌ای، سیاسی و نانو جوانان کشورمان توانستند دست به کارهایی بزرگ بزنند، خاطرنشان کرد: جوانان این عرصه‌ها هم پهلوانانی هستند که به نام آنها افتخار می‌کنیم.

 

این مسئول تصریح کرد: در جنگ هشت‌ ساله تحمیلی هم شهدا پهلوانانی بودند که باعث سربلندی و اقتدار ایران شدند تا هم‌اکنون ایران به ام‌القرای منطقه تبدیل شود.

 

محمدیان با اشاره به مباحث اخلاق، فرهنگ و مبانی دینی در امر ورزش،گفت: اخلاق و رفتار نیکو در ورزش بسیار مهم است زیرا بداخلاقی در این زمینه می‌تواند فرد توانمند را از ورزش به‌دور کرده و به موارد انحراف و فساد بکشاند.

 

وی با بیان اینکه یک فرد بسیجی ورزشکار باید نمونه بارز ادب، شخصیت، اخلاق و فرهنگ اسلامی باشد، ادامه داد: مردم با گرایش دینی و مذهبی به ورزش زورخانه‌ای بیشتر از دیگر شاخه‌ها روی می‌آورند.

 

محمدیان با اشاره به اینکه باید ورزشکاران زورخانه‌ای از پشتوانه محکمی بهره‌مند باشند، تصریح کرد: پشتیبانی اساسی به همراه داشتن عزمی راسخ و اراده‌ای مصمم می‌تواند باعث رشد و افتخارآفرینی جوانان ایرانی شود.

 

وی، مردم را پشتوانه قوی ورزشکاران و مدال‌آوران کشورمان دانست و اضافه کرد: توسعه و پیشرفت ورزش از اهداف مهم سپاه پاسداران است و سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه روی داده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها