نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مسئولان استانی و ملی برای رفع مشکل پارک علم و فناوری اقدام کنند تا مشکل زمین آن حل‌ و فصل شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۸۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

 



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه حمایت از دانش‌پژوهان باید مورد توجه قرار گیرد تا کشور به رشد و بالندگی برسد، اظهار کرد: داشتن مکان مناسب برای پارک علم و فناوری نیاز اساسی است که این موضوع در استان و کشور نیاز به پیگیری ویژه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه به اندازه توان برای توسعه پارک علم و فناوری مازندران تلاش می‌کنیم، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه پارک علم و فناوری استفاده شود و تلاش گردد با بستری مناسب زمینه توسعه این مرکز فراهم شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید از ظرفیت مسئولان استانی و ملی برای رفع مشکل پارک علم و فناوری استفاده کرد تا معضل زمین آن حل و فصل شود، تصریح کرد: باید بستر برای گسترش پارک علم و فناوری فراهم شود تا متولیان و دانش‌پژوهان در توسعه علم موفق عمل کنند.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه مدیریت جهادی بر عهده مدیران و جهاد علمی بر عهده دانش‌پژوهان است، خاطرنشان کرد: مدیران جهادی باید بستر را برای رشد و فناوری فراهم کنند.

 

طبرسی اضافه کرد: برای رفع مشکل زمین پارک علم و فناوری باید از کاغذبازی اداری خارج شد و از همه ظرفیت موجود برای آن استفاده کرد.

 

وی در پایان گفت: در سال جاری باید از هر فرصتی برای توسعه مازندران استفاده شود.

 

در ادامه این جلسه مسئول پارک علم و فناوری مازندران گزارشی از اقدامات انجام‌ شده در این نهاد ارائه کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها