خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید کاوه بسیج عشایری نهبندان گفت: متاسفانه در بین عشایر به محصولات و صنایع دستی کم پرداخته شده است و راه برون رفت از آن، برگزاری نمایشگاه های فصلی، بومی و بازاریابی در شهرهای دیگر کشور و استان از طریق اداره امور عشایری است.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۶۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵




حسین خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز بسیج عشایری اظهار داشت:به همین مناسبت مسابقه شتر سواری و هیئت قشر در تمامی پایگاه های مقاومت بسیج عشایر شهرستان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید کاوه بسیج عشایری نهبندان برگزاری مسابقات کتاب خوانی، نشست های بصیرتی، معرفتی و نشست منتظران موعود و تشکیل حلقه های صالحین را از دیگر برنامه های بسیج عشایری نهبندان عنوان کرد و گفت: برگزاری اردوهای جهادی با حضور متربیان شجره طیبه صالحین از دیگر برنامه های بسیج عشایری شهرستان در طول سال است.

وی به برگزاری نشست های بصیرتی در خصوص ماهواره ، اعتیاد و آسیب های آن اشاره کرد و افزود: حجاب و آسیب های بد حجابی ، امر به معروف و نهی از منکر و آثار آن، برگزاری آموزش های عقیدتی برای فرماندهان و اعضای شورای پایگاه ها و سرگروه های صالحین و بسیجیان کادر از برنامه های بسیج عشایر است.

مهمترین آسیب قشر عشایر اعتیاد ، داشتن ماهواره و بیکاری است

خراسانی مهمترین آسیب قشر عشایر را اعتیاد ، داشتن ماهواره و بیکاری دانست و عنوان کرد: کلاس ها ، همایش ها و جلسات متنوع مبارزه با مواد مخدر ، برگزاری نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر و جلسات توجیهی و تشویقی برای ایجاد کارگاه های زود بازده و تشریح اقتصاد مقاومتی در تمامی روستاها و تبیین و تحول اهداف و تسهیلات لازم به متقاضیان از اقدامات بسیج عشایری نهبندان در سال گذشته است.

فرمانده حوزه مقاومت شهید کاوه بسیج عشایری نهبندان با تاکید به بخش صنایع دستی و محصولات لبنی در بین عشایر اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در بین عشایر به این دو موضوع کمتر پرداخته شده است اما راه برون رفت، برگزاری نمایشگاه های فصلی برای محصولات بومی و صنایع دستی و بازاریابی در شهرهای دیگر کشور و استان از طریق اداره امور عشایری موثر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها