رقابت های تیراندازی قهرمانی بسیج استان آذربایجان غربی با قهرمانی تیم ارومیه الف به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۳۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج استان آذربایجان غربی در دو بخش تفنگ و تپانچه در دو  رده برادران و خواهران برگزار شد.

در این رقابت ها که در دو روز انجام شد تیم های ارومیه الف و ب، خوی، تکاب، مهاباد، پایگاه استعدادیابی سپاه شهدا و میاندوآب حضور داشتند و تیم ارومیه الف در مجموع برادران و خواهران توانست مقام قهرمانی را به دست بیاورد.

در این مسابقات در رده برادران در بخش تفنگ، میثم حیدری، مرتضی علی حمیدی و میلاد بیگلری هر سه از ارومیه الف، مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تپانچه برادران نیر، میلاد طالبی از اورمیه الف قهرمان شد، حمید حمزلی از خوی دوم شد و مهدی علی حسین پور از ارومیه الف به مقام سوم رسید.

در رده خواهران در بخش تفنگ، شیوا مدرسی از اورمیه الف به مقام اول رسید، ثریا یاسمن فیلو از استعدادیابی سپاه شهدا در رده دوم قرار گرفت و نادره بایرام زاده از ارومیه ب سوم شد.

در تپانچه خواهران، حوری شادزو از ارومیه الف در رده اول قرار گرفت، فائزه ابراهیم زاده از استعدادیابی سپاه شهدا مقام دوم را کسب کرد و آیدا نوروزی از ارومیه الف روی سکوی سوم قرار گرفت.

ارسال نظرات