خبرهای داغ:
بخشدار نیم بلوک تاکید کرد

لزوم اجرای برنامه های جدید و شاخص در سالروز فتح خرمشهر و ارتحال امام

بخشدار نیم بلوک گفت: مسئولان باید برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای فتح خرمشهر برنامه های جدید و شاخص تری ارائه دهند و مراسم امسال نباید مانند سال های قبل تکراری باشد.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۲۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بخشدار نیم بلوک در جلسه برنامه ریزی سالروز ارتحال امام خمینی و سوم خرداد در خضری دشت بیاض بر لزوم اجرای برنامه های جدید و موثر از سوی مسئولان تاکید و اظهار کرد: مسئولان باید برای گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای فتح خرمشهر برنامه های جدید و شاخص تری ارائه دهند و برگزاری مراسم امسال نباید مانند سال های قبل تکراری باشد.

گلچین افزود: برای گرامیداشت سالروز رحلت امام و سوم خرداد در بخش نیم بلوک 26 برنامه اجرا می شود و همه دستگاه ها وظیفه دارند این مراسم را با توجه به برنامه های جدید باشکوه تر از گذشته برگزار کنند چراکه امام وانقلاب به گردن ماحق بزرگی دارند.

 احمدی فر فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض نیز در این جلسه با اشاره به مهم ترین برنامه ها در این ایام دیدار با خانواده های رزمنده دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، صبحگاه مشترک، دعوت از سخنران و اعزام دو دستگاه اتوبوس به مرقد امام از خضری دشت بیاض و روستاهای اطراف برشمرد.

وی همچنین اطلاع رسانی، دعوت از مداح، فضاسازی درب ادارات، امنیت مراسم و استقرار امام جماعت در مجتمع رفاهی امام رضا(ع) را از برنامه های مهم عنوان کرد.

حسینی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیم بلوک نیز از اجرای شب شعر با موضوع فتح خرمشهر، پخش فیلم شیار 143، برگزاری جلسه انجمن ادبی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و رژه موتوری در این ایام خبر داد.

وی گفت: باید سالگرد فتح خرمشهر هم برای نسل های جدید بیشتر بازگو شود تا بدانند که این انقلاب ساده به دست نیامده است.

حجت السلام والمسلمین مرادی امام جمعه نیم بلوک هم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای فتح خرمشهر گفت: برنامه ها باید در سطح بخش نیم بلوک دقیق اجرایی شود چراکه دشمن سعی دارد تا ملت ما امام را بدست فراموشی بسپارند ولی مردم این انقلاب با استواری نمی گذارند که دشمن حتی نگاه کوچکی برعلیه این ملت داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه، مراسم شب ارتحال در خضری دشت بیاض و نیم بلوک، پذیرایی، برگزاری مراسم در دهستان کرغند وامامزاده خشکان، دلنوشته های انقلاب، نمایشگاه ارتحال امام از سال 42 تا انقلاب، طرح نساج قرآن و قرائت وصیت نامه امام راحل در روستاها و شهرها از دیگر برنامه ها در سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی عنوان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار