فرمانده سپاه تنگستان در نشست تعاملی بسیج با دهیاران و شوراهای اسلامی تنگستان گفت: با نگاهی گذرا بر شعارهای سال یک دهه اخیر میتوان نقش بی بدیل سپاه و بسیج را در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رشد و اعتلای کشور به وضوح مشاهده کرد.
کد خبر: ۸۵۲۰۲۸۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سرهنگ دوم پاسدار محمد علی ملاکی پیش از ظهر امروز در جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای خیاری، انبارک، شورکی، گلکی و عالی حسینی تنگستان گفت: مجموعه عظیم سپاه و بسیج با ظرفیت بالا و نیروهای مخلص و متعهد همواره نقشی کلیدی چه در داخل و چه در خارج از مرزهای ایران اسلامی را ایفا نموده است.

وی تاکید کرد: مسلمأ شعاری که برای امسال انتخاب شده است وظایف و مسئولیت عموم مردم و دولتمردان را بیش از پیش سنگین کرده و همگان را به حفظ وحدت دعوت می کند.

ملاکی گفت: سپاه می‌تواند با بسیج عمومی مردم نقش موثری در تحقق شعارسال ایفا کند و مجموعه مردمی بسیج و سپاه در این بین ایفاگر نقشی کلیدی میباشد.

وی گفت: بازوی پرتوان بسیج و سپاه در این وسط کفه تعادل و وحدتبین مردم و دولت را مساوی و مستحکم تر نگه میدارد؛ البته نباید سپاه و بسیج را جدای از دولت و مردم در نظر گرفت.

سرهنگ ملاکی گفت: سمت و سوی بسیاری از برنامه های نهاد سپاه و بسیج در جهت تحقق شعار سال میباشد و همراهی با ملت سرافراز ایران اسلامی و حمایت از دولتمردان افق های روشنی را برای این کشور عزیز ترسیم خواهد کرد و این جز با حفظ وحدت، همدلی و همزبانیبیشتر دولت و ملت میسر نخواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها