محمد جواد ابطحی در گفتگو با بسیج:

اعتماد به بازرسان آژانس به منزله از بین رفتن پایه های امنیتی کشور است

اگر قبول کنیم آمریکا شیطان بزرگ است و در این صد سال اخیر از هیچ جنایاتی علیه ملت مظلوم ایران دریغ نکرده است چه طور می شود به آژانسی اعتماد کرد که زیر نظر آمریکا عمل می کند و لذا اعتماد به بازرسان آژانس به منزله از بین رفتن پایه های امنیتی کشور است.
کد خبر: ۸۵۲۰۲۶۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

 محمد جواد ابطحی نماینده سابق مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد شدید از مواضع اخیری که از سوی عراقچی درباره امکان پذیرش حدی از نظارت های مدیریت شده بر مراکز دفاعی اتخاذ شده است گفت: به نظر می رسد که برخی سعی دارند تا به نحوی زمینه سازی کنند که مجلس را عامل شکست مذاکرات جلوه دهند و به اصطلاح توپ را به زمین مجلس بیندازند.

وی با تاکید بر اینکه اقای عراقچی فردی با سابقه انقلابی است و چنین موضع گیری هایی از سوی ایشان بسیار بعید است گفت: در دنیا هیچ کشوری حتی آن هایی که پروتکل الحاقی را پذیرفته اند اجازه بازرسی ار مراکز دفاعی و نظامی را به بازرسان نداده اند اما آمریکایی ها چیزی فراتر از پروتکل را از ایران در خواست کرده اند.

ابطحی  با تاکید بر اینکه در این شرایط نمایندگان مجلس باید به شدت هوشیار باشند تا خدای نکرده انحرافی از آرمان های انقلاب صورت نگیرد گفت: به نظرمن حتی می شود این طرح را در مجلس پیگیری کرد که ایران از ان پی تی خارج شود چرا که این پیمان هیچ دستاورد مثبتی برای کشور در پی نداشته است.

نماینده سابق مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید مد نظر داشته باشد که هیچ تغییری در سیاست ها و ماهیت شیطان بزرگ روی نداده است  گفت: اگر قبول دارند آمریکا شیطان بزرگ است و در این صد سال اخیر از هیچ جنایاتی علیه ملت مظلوم ایران دریغ نکرده است چه طور می شود به آژانسی اعتماد کرد که زیر نظر آمریکا عمل می کند.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار