خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج در شهرک گلستان شمالی افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۲۲۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حضرت حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در بازدید از محل احداث حسینیه و مسجد امام حسین (ع) در شهرک گلستان شمالی در به همراه مهندس فروزان قائم مقام شهرداری منطقه 10شیراز بیان نمود: با همکاری هیئت امنای حسینیه و مسجد امام حسین (ع) پایگاه مقاومت بسیج در شهرک گلستان شمالی افتتاح خواهد شد.

وی در این بازدید در سخنانی ضمن قدر دانی از زحمات هیئت امنای مسجد و حسینیه امام حسین (ع) شهرک نیروی انتظامی اظهار داشت : امروز با همکاری مردم عزیز به خصوص جوانان بسیجی پایگاههای مقاومت بسیج علاوه بر تامین امنیت مناطق استحفاظی خود توانسته است به عنوان مجموعه فرهنگی تربیتی قابل اعتماد برای خانوادهها جهت تربیت فرزندانشان باشد.

وی در ادامه  ضمن بازدید از قسمت های حسینیه و مسجد امام حسین (ع)با توجه به روایات و احادیث در خصوص لزوم بنای مساجد به تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته توسط خادمین به خانه الهی اشاره نمود و گفت:به حقیقت مزد زحمات افراد در ساخت مساجد را  خداوند  خود مساحبه خواهد کرد.
ضمنا در این بازدید مهندس فروزان  راهنمایی های مورد نیاز را به هیئت امنای مسجد و حسینیه جهت تکمیل هرچه زود این بنای الهی متذکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها