خبرهای داغ:
درآستانه میلادامام حسین (ع) وروزپاسدار، ریاست و مدیران صدا و سیمای مرکز فارس در نشستی صمیمی بافرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه فجراستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۲۰۲۲۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز فارس و معاونین رسانه ملی استان با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: امیدوار هستم همه مسئولین در جهت تحقق خواسته های عمیق مقام معظم رهبری در سال جاری که همانا همدلی و همزبانی است قدم بردارند چرا که مطالبات مقام معظم رهبری مقطعی و تشریفاتی نیست.

حجت الاسلام حاجی زاده در جمع مدیران ومسئولین معاونت های نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان ومسئولین و مدیران صدا و سیما مرکز فارس از ماموریت های مجموعه نمایندگی یاد کرد و افزود:

تعمیق معنویت کارکنان و خانواده های آنان، نشست های بصیرتی ، نظارت و تایید صلاحیت های مکتبی و همچنین نظارت محتوایی بر متون و محصولات فرهنگی و حفظ و صیانت از مجموعه سپاه و بسیج از ماموریتهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

وی با استناد به آیات و روایات صله رحم ودید و بازدید مومنین از یکدیگر را از ضروریات یک زندگی الهی دانست و بیان داشت: مسلمانان بویژه شیعیان باید به زیارت یکدیگر بروند که این امر باعث احیای فرهنگ و رسوم شده و برکات الهی زیادی دارد.



همچنین فرمانده سپاه فجر استان فارس سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر بیان داشت: در آزاد سازی خرمشهر یگان های عملیاتی استان فارس نقش بی نظیری داشتند و خاطرات و نکاتی از آن فتح بزرگ در سینه های بچه های جنگ نهفته است که نیاز است بازگو شود.

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر کمر دشمن بعثی را شکست و او را زمین گیر کرد.

در این دیدار مهندس سهرابی ریاست سازمان صدا و سیمای مرکز فارس ضمن تبریک اعیادشعبانیه بویژه میلادامام حسین (ع) وروزپاسدارگفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدای بزرگ ،عزیز کرده وکسی که خدا عزیزش کرده هیچ کس نمی تواند ذلیلش کند وانشاالله این عزت تا انقلاب حضرت مهدی (عج)ادامه داشته باشد.

مهندس سهرابی مجموعه صدا و سیما رابرآمده از دل بسیج و سپاه برشمرد وافزود : کارکنان ومدیران رسانه ملی دراستان فارس دلباخته ایثار و شهادت هستندوباروحیه بسیجی وباپشتکاردرجهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشته ومعتقدیمیکی از آرزو های دشمنان دیرینه نظام تضعیف دو مجموعه سپاه و صدا و سیما است و بدیهی است که تقویت این دو مجموعه در دستور کار مسئولین و متولیان است.

وی برگزاری جلسات همدلی مسئولین را موجب تحکیم و تقویت نیروها و مجموعه ها دانست و بیان داشت : مجموعه صدا و سیما یک مجموعه هماهنگ و هم صدا و در خط امام و رهبری آماده هرگونه همکاری و انجام وظیفه برای پیشبرد اهداف نظام است.

امروز در عرصه ای که وارد شدیم هم جنگ نرم است و هم جنگ سخت،بودن این دو مجموعه در کنار هم کمک بسیار خوبی است ودرصد خطاها را کم میکند. این جلسات موجب تحکیم و تقویت نیروها و مجموعه ها میشود. ما انتخابات امسال را پیش رو داریم که می توانیم با همکاری و هماهنگی برگ زرین دیگری را در نظام اسلامی رقم بزنیم.



درادامه ریاست سازمان صداوسیمای مرکزفارس گفت: اگر امروز سپاه پاسداران در اوج قدرت نظامی و اوج معنویت است نشانگر این است که دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رسالت خود را در این نهاد مقدس به خوبی ایفا کرده است.

مهندس سهرابی افزود : اقتدار سپاه پاسداران موجب شادی دوستان و رعب و وحشت دشمنان است و باید بخاطر این عظمت خدا را شاکر باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها