خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۲۰۱۶۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

«جشن روز خوابگاه ها» در حالی در محوطه خوابگاه‌های دانشگاه اصفهان برگزار شد که با حاشیه‌های تأسف‌باری همراه بود: از دیسکو کردن دانشگاه و رقص دسته جمعی دانشجویان تا به سخره گرفتن برخی مفاهیم دینی و ارزش های انقلابی!

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از صاحب نیوز،جشن روز خوابگاه ها در حالی با تدبیر و مدیریت مسئولان فرهنگی دانشگاه اصفهان در محوطه خوابگاه‌های این دانشگاه برگزار شد که با حاشیه‌های تأسف‌باری همراه بود.

این مراسم با حضور مازیار بازیار، خواننده پاپ و اجرای گروه موسیقی سنتی و همچنین گروه تقلید صدا در محوطه روبروی خوابگاه شهید رجایی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

حمید مرادی، مجری برنامه، با قرائت آیه قرآن«قالوا سلام علیکم» شروع کرد که با پاسخ سلام دانشجویان روبرو شد؛ اما مجری برنامه با بیان عبارت «اصلا عربی را بی خیال می شویم»، آیه قرآن که کلام وحی از جانب حضرت حق می باشد را به استهزا گرفت.

مجری برنامه که سعی داشت به هر طریق ممکن جلسه را به اصطلاح خودش گرم کند، با خواندن تکه‌هایی از آهنگ‌های مورد علاقه خودش، رقص و آواز و به قول خودش گرما را به جلسه آورد و باعث شد تعدادی قلیل از دانشجویان را از جای خود بلند شوند و به رقص و آواز دسته جمعی بپردازند.

بی احترامی حمید مرادی و توهین وی به ارزش های جمهوری اسلامی تازه شروع شده بود و مجری برنامه با بیان جوک های ضد قومیتی و اختلاف آفرین، سعی در شاد کردن برنامه داشت که با تذکر یکی از دانشجویان روبرو شد.

مرادی در انتهای تقلید صدای خواننده های معروف، در کمال بی ادبی یکی از شعار های اصیل انقلاب اسلامی را به سخره گرفته و به طور طعنه آمیزی «مرگ بر آمریکا» گفت و بی ادبی را به حد خود رسانده و در سخنانی سخیف اظهار داشت: هرکه دارد هوس کربلا!!!

این مجری بار ها سعی داشت در بینابین اجرای خود از نام امیرالمومنین علی(ع) و لفظ شهدا استفاده کند و خود را فردی مذهبی و معتقد جلوه دهد. در هنگام تعریف لطیفه، یک دفعه از شهر مقاوت و پایداری، شهر اهواز نام برد و این شهر شهید پرور را با آهنگ و ترانه یادآور شد.

این مراسم با تقلید صدای خواننده های ایرانی ادامه یافت و بیشتر این قسمت برنامه اختصاص به تقلید صدای خواننده‌های لس آنجلسی داشت؛ افرادی که بارها توهین‌های صریحی علیه نظام جمهوری اسلامی و مقدسات مذهبی ایراد کرده اند.

این برنامه تقلید صدا با تقلید صدای کلاه قرمزی، پسر عمه زاد، شهریاری و ادامه پیدا کرد.

وی به تقلید صدای خوانندگان پرداخت و این قدر این امر ادامه پیدا کرد تا عده معدودی که حدود ۴۰ نفر بودند، شأن دانشجویی را زیر پا گذاشته و به اعمال سخیف و زشت دور از اتظار دست زدند و به رقص و پایکوبی پرداختند.

این برنامه باز هم توهین به ارزش‌های قرآنی را شاهد بود و با بیان این که جنوبی ها و بندری ها هنگام رقص و آواز با ذکر توبه توبه، از درگاه خداوند در هنگام این عمل توبه می کنند. بیان این حرف در حالی است که یا این فرد مبانی ارزشی و فریضه توبه در پیشگاه خداوند را قبول دارد و به تمسخر بیان می کند و یا این که مبانی قرآنی را قبول ندارد و جای تعجب دارد که مسئولین فرهنگی وی را به این دانشگاه دعوت کرده اند.

مجری برنامه هنگامی که یکی از دانشجویان حاضر را با لفظ توهین آمیز «دهاتی» خطاب کرد و واکنش دانشجو روبرو شد، گفت: من این قدر ظرفیتم بالاست که من می پذیرم ولی با کمال تعجب ادامه داد: حیف اون صندلی تو دانشگاه که تو روی آن نشستی!

نوبت به برنامه ای تحت عنوان نمایش میرزا قشم شم!! رسید. در این نمایش با خواندن یک آهنگ سوزناک شروع شد و یکی از بازیگران این نمایش سایه‌ها توصیه به شادی و خواندن آهنگ‌های پر شور کرده و گفت: ببین بچه‌ها خیلی رقصیدند و شادی کردند، چرا غمگین می خونی؟ شاد باش!!

در ادامه این برنامه نمایش سایه، یک سایه شبیه به یک خانم بود که حین اجرای نمایش به تقلید صدای خواننده زن پرداخت. دیگر قسمت این برنامه بازی سایه‌ها، داستان بازی دو کبوتر نر و ماده بود که صحبت‌های خلاف شأن اسلامی گفته شد.

تنها شخصیت سیاسی که مورد تمسخر قرار گرفت، رییس دولت نهم و دهم بود که می توان به نشانه‌هایی از هماهنگی های این گروه با جریان حاکم در دانشگاه پی برد.

در اقدامی باور نکردنی، نود در صد این جلسه که حدود سه ساعت طول کشید به تقلید صدای تمامی خوانندگان در سبک های مختلف موسیقی می شد.

در هنگام پذیرایی، تقلید صدای خواننده های موسیقی های سنتی انجام شد که این قسمت نیز خالی از حاشیه نبود و باز هم آثاری از چهره های ضد اسلام و انقلاب در این بخش نیز به چشم می خورد.

بی برنامگی و نبود مدیریت طی برگزاری این مراسم تا جایی ادامه پیدا کرد که مجری برنامه شب تولد خودش و یکی دیگر از دانشجویان را نیز در همین مکان برگزار کرد و شعر «تولدت مبارک» را خواند.

در روز خوابگاه ها مسئولین که همه ی سال را به دنبال امورات خود بوده اند در اقدامی بسیار نمادین و تنها در دوشنبه ظهر، ساعتی را در مجموعه خوابگاه های دانشگاه اصفهان سپری کردند.

این درحالی است که بسیاری از دانشجویان خوابگاهی ماه ها است خواهان چیزی کم ارزش یعنی یک سماور در هر مجموعه خوابگاه می باشند و مسئولان تا بحال اقدامی در این زمینه نداشته اند.

برای مشاهده فیلم قسمت های از این مراسم بر روی متن های زیر کلیک کنید

 رقص دسته جمعی دانشگاه اصفهان

رقص دانشجویان در جشن روز خوابگاه ها دانشگاه اصفهان

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها