رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه اظهار داشت: این سیاست و راهبرد را برای ارتقاء فرهنگ و هنر مازندران بسیار تاثیر گذار و حمایتی دانستند ونگاه ویژه و حمایتی از بخش هنر و واگذار امور هنری به متصیدیان امر که همراه با نظارت این اداره می باشد می تواند باعث کشف استعداد ها و شکوفا شدن برخی استعداد های بالقوه در سطح شهرستان ها خصوصا گلوگاه شود .
کد خبر: ۸۵۲۰۱۵۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

 


 


 

 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه بهشهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه از خبرنگاران عزیز و فرهیخته و پرتلاش که قبول زحمت و در کنفرانس خبری شهرستان گلوگاه جهت انعکاس اخبار و رویداد های فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و سیاسی و ... این شهرستان در این اداره حضور بهم رساندند تشکر کرد.

 

 

 

سید عیسی وطن پور ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه محترم و معاون محترم فرماندار در این کنفرانس خبری ، این حضور را بسیار معنوی و حمایتی از بخش فرهنگ توصیف نموده است و خاطر نشان شدند که نگاه و حضور پر ثمر امام جمعه محترم دکتر میر احمدی در برنامه های فرهنگی این اداره باعث شادی و نشاط و مایع دلگرمی ما برای ادامه مسیر خواهد بود.

 

 

 

وی با بیان اینکه  با عنایت به سیاست های جدید اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش های فرهنگی و هنری که از سوی مدیر کل محترم جناب آقای جاودانی ترسیم شده است اظهار داشت: این سیاست و راهبرد را برای ارتقاء فرهنگ و هنر مازندران بسیار تاثیر گذار و حمایتی دانستند ونگاه ویژه و حمایتی از بخش هنر و واگذار امور هنری به متصیدیان امر که همراه با نظارت این اداره می باشد می تواند باعث کشف استعداد ها و شکوفا شدن برخی استعداد های بالقوه در سطح شهرستان ها خصوصا گلوگاه شود .

 

 

 

رییس اداره فرهنگ وارشاد گلوگاه گفت: برنامه ریزی برای معرفی چهره های ماندگار در سطح شهرستان گلوگاه با حمایت امام جمعه و فرماندار محترم نیز از دیگر سیاست های فرهنگی در سال جاری خواهد بود .

 

 

 

وطن پور با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های خبرنگاران در بخش انعکاس اخبار و اطلاعات فرهنگی و هنری و جهت دهی مثبت خبرنگاران به این فعالیت های فرهنگی و هنری می تواند تاثیرات مثبتی را بر روند فعالیت های فرهنگی داشته باشد خاطرنشان کرد: ضمن دعوت از تمامی خبرنگاران که همیشه دستگاه فرهنگ را حمایت نمودند تقدیر نموده و خواستار همکاری و تعامل بیشتر در جهت اعتلای فرهنگ شهرستان و منطقه شدند.

 

 

 

وی در پایان در خصوص برنامه های سوم خرداد و ارتحال حضرت امام (ره) بیان داشت: با عنایت به برگزاری جلسات مشترک با دستگاه های فرهنگی در فرمانداری شهرستان گلوگاه طبق سنوات گذشته مقرر شده است که برنامه های فرهنگی و هنری همراه با برنامه های مناسبتی مخصوص این ایام در سطح شهرستان با مشارکت دستگاه های فرهنگی باشکوه تر از سال قبل برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها