مراسم بزرگداشت حاج حمید نمازی در اولین سالگرد درگذشت او با حضور اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگ­سرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۸۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت حاج حمید نمازی در اولین سالگرد درگذشت او با حضور اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگ­سرای اندیشه برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت حاج حمید نمازی در شب میلاد امام حسین (علیه ­‌السلام) پنجشنبه 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 در آمفی‌تئا‌تر فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌­شود. در این مراسم که به‌همت ستاد مردمی و فعالان فرهنگی و هنری و با عنوان «مجاهد خاموش» برگزار می‌­شود، حجت­‌الاسلام مهدی طائب به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

ذکر خاطره و یادبود این سردار عرصه فرهنگ و هنر از سوی آشنایان و فعالان فرهنگی، شعرخوانی شاعران آئینی از جمله صابر خراسانی و محمد سهرابی و اجرای گروه بین المللی همخوانی و تواشیح طه از دیگر بخش­‌های این برنامه خواهد بود. سهیل کریمی (مستندساز) نیز آخرین ساخته خود را درباره حاج حمید نمازی رونمایی خواهد کرد.

حاج حمید نمازی از مجاهدان و پیشتازان مبارزه با فرقه‌­های انحرافی و جریان­‌های معاند و ضدانقلاب، سال­‌ها در جهاد سازندگی، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران فعالیت می‌­‌کرد و بیش از سه دهه در مبارزه با آسیب­‌های فرهنگی ــ اجتماعی فعال بود. وی 30 اردیبهشت 93 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

علاقه‌­مندان می‌­‌توانند برای شرکت در این برنامه به خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگ­سرای اندیشه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88766030 تماس بگیرند.

ارسال نظرات