حمیدرضا
هفتمین گارگاه پیوست نگاری بسیج اساتید/
صلاحی گفت: امروز ایران کشور قدرتمندی است و هیچگاه تحقیر و تهدید را قبول نمی کند
کد خبر: ۸۵۲۰۰۶۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز دکتر صلاحی رئیس بسیج اساتید در دانشگاه ملی ایلاممع اساتید اظهار کرد: دولت ما با استدلال می تواند مذاکرات را به نتیجه برساند، تمام تعهدات ما یا امضا شده یا تایید شده و فردوی که این همه تلاش برای هسته ی شدن کرد از هسته ی بیرون کشیده شد.
وی ادامه داد: آمریکا در جواب این همه اعتماد تیم مذاکره کننده ی ایران در نوبه ی خود پرانتز هایشان را باز کرده و با دروغ مذاکرات را به چالش می کشاند دکتر صلاحی با اشاره به اینکه حقوق بشر فقط به صورت نمادی عمل می کنند؛ تصریح کرد: بیش از ۱۶۰۰ نفر از رزمندگان در جبهه به اسارت عراق درامدن اما چرا هیچگاه سازمان حقوق بشر از شکنجه شدگان اسرای ایران دفاعی نکرد.
وی با بیان اینکه غربی ها ایران را مخالف حقوق بشر می دانند، گفت: زنان کشور عراق بعد از حملات بی رحمانه ی آمریکایی ها مورد اسارت و تجاوز قرار گرفتند و جایی سوال اینجاست که این چگونه حقوق بشری است؟
رئیس بسیج اساتید کشور افزود: تهدیدات کردن کشور ایران تمام شده است چون آن دوره ایران گذشت و ایران هیچگاه تحقیر را قبول نخواهد کرد.
وی، گفت: در سال ۱۳۶۱ آمریکا های نام صدام را از طرفداران گروهک های جهان ست حذف کرد تا دنیا را علیه ایران تحریک کنند و این در حالی است چند سال گذشته به خود صدام که گوش به فرمان آمریکا بود رحم نکرد.
دکتر صلاحی تاکیید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران جز قدرت های دنیا مطرح شده است و پیشرفت در عرصه های موشکی، نانو و هسته ی تمام معادلات غربی ها را بهم ریخته و اکنون آمریکا نیازمند مذاکرات با ایران است.
وی با اشاره به اینکه ایران راه مستقل خود را ادامه خواهد داد، عنوان کرد: چون میدان جهان اشرافیت گرایی به دست نمی آید بلکه نیازمند جهاد است.
صلاحی با بیان اینکه هیچ کشور غربی تمایل به این ندارد که سازمان های نظامیش مورد بررسی قرار گیرد اظهار کرد: هر کشوری که قبول کند آمریکا از تاسیسات نظامیش بازرسی کند باید خود را آماده تجاوزات مستکبران جهان کند.
وی افزود: اشرافیت مقام معظم رهبری بر امور جهان و دلسوزی برای بشریت نشان دهنده ی نمونه بودن رهبر ایران برای جهان است.
ارسال نظرات