خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج عشایری شهید صدوقی زیرکوه گفت: مهمترین وظيفه بسيج عشاير اقدام روشنگرانه در بين عشاير و همچنين ايجاد اشتغال با هماهنگي بسيج سازندگي است.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

محمد علی پردلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با گرامیداشت 29 اردیبهشت ماه سالروز بسیج عشایری از برنامه های این روز در بسیج عشایری زیرکوه خبر داد و اظهارداشت: نشست روشنگري در روستاهاي عشايري، افتتاح ساختمان اداري حوزه عشايري در شهرستان،‌ نشست با سران و طوايف عشايري و فرماندهان پايگاه هاي عشايري برنامه های روز قشر بسیج عشایری در این شهرستان است.

وی گفت: ترويج فرهنگ زندگي طايفه اي و احياي فرهنگ احترام به ريش سفيدان و معتمدين عشايراز اهداف بسیج عشایری شهرستان زیرکوه است.

وی يكي از تهديدات پیش روي عشاير را اعتياد و قاچاق مواد مخدر دانست و افزود: حضور اقشار مختلف عشایری موضوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر و با برگزاری در نشست هاي روشنگري مورد توجه بسیج عشایری شهرستان قرار گرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت شهید صدوقی بسیج عشایری زیرکوه پردلی با بیان اینکه روي آوردن به قاچاق مواد و تا حدودي اعتياد جزء آسيب هاي مهم عشایری است و گفت: مهمترین وظيفه بسيج عشاير اقدامات روشنگرانه در بين عشاير و همچنين ايجاد اشتغال با هماهنگي بسيج سازندگي در بين عشاير که در سال گذشته انجام شده است.

وی برگزاري نشست هاي چهره به چهره را از مهمترین اقدامات بسیج عشایری در خصوص روشنگری و آگاه سازی آسیب های اعتیاد و قاچاق مواد مخدر برای افراد برشمرد و افزود: این نشست ها و برنامه ها درسال جاري نيز ادامه خواهد داشت.

54 حلقه شجره طیبه صالحین در بسیج عشایری زیرکوه فعالیت می کنند

فرمانده حوزه مقاومت شهید صدوقی بسیج عشایری شهرستان زیرکوه تاکید کرد: متاسفانه به دليل خريد نکردن محصولات دامي و دامداري در سطح شهرستان محصولات لبنی و صنایع دستی عشایری در حد نابود شدن دراین شهرستان است و هيچگونه خريد تضميني براي دامداران وجود ندارد.

وی عنوان کرد: نزدیک به 54 حلقه شجره طیبه صالحين در بسیج عشایری شهرستان زیرکوه در سطوح مختلف فعاليت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها