خبرهای داغ:
با حضور حجت الاسلام ابوترابی برگزار می شود

گردهمایی بزرگ جانبازان سراسر استان در بیرجند

به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) گردهمایی جانبازان سراسر استان با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۲۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
جواد رضایی این مقام مسئول در روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک اعیاد رجب و شعبان اظهارداشت: به مناسبت میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار و حضرت ابوالفضل عباس (ع) روز جانباز پیاده روی آدینه با همکاری سپاه انصارالرضا(ع) و دفتر امام جمعه بیرجند و با حضور اقشار مختلف مردم ایثارگران و جانبازان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشن میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام حسین (ع) در بوستان آزادگان بیرجند را از دیگر برنامه های هفته جانباز در این بنیاد برشمرد وگفت: این مراسم در 11 خرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

این مقام مسئول در روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی از برگزاری گردهمایی جانبازان کل استان خبرداد و افزود: این گردهمایی با حضور جانبازان کل استان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام ابوترابی در هفته جانباز برگزار می شود.

طرح علمداران حماسه در سراسراستان برای دیدارو بررسی مشکلات جانبازان در هفته جانبازبرگزار خواهد شد وی با بیان اینکه طرح سپاس مدتی پیش از سوی امام خامنه ای (حفظه الله) برای دیدار و بررسی مشکلات خانواده های شهداء و ایثار گرتوسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت های مختلف اجرا می شود، یادآورشد: این طرح به مناسبت هفته جانباز تحت عنوان علمدار حماسه برای دیدار با خانواده های جانبازان توسط ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه به همین مناسبت گلزار شهدای سراسر استان با حضور اقشار مختلف مردم، ایثارگران ومسئولین استان غبار روبی و عطر افشانی خواهدشد ، یادآورشد: پیش از خطبه های نماز جمعه نیز نمایندگان بنیاد شهید و اور ایثارگران در هفته جانباز سخنرانی خواهند کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها