خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه مطرح کرد

لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ اهدای خون در ارومیه با استفاده از ظرفیت‌های بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: لازمه نهادینه‌سازی فرهنگ اهدای خون در ارومیه با استفاده از ظرفیت‌های نهفته در بسیج میسر است.
کد خبر: ۸۵۱۹۹۷۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی حجازی‌فر در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز جهانی اهداکننده‌‌های خون که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: از ظرفیت‌‌های نهفته بین نیروهای بسیجی برای نهادینه‌سازی فرهنگ اهدای خون در ارومیه باید به صورت حداکثری استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه روحیه تعاون، همکاری، ایثارگری و فداکاری بین اقشار مختلف مردم به ویژه نیروهای مخلص بسیج از ریشه‌های عمیق برخوردار می‌باشد، افزود: در حوزه آموزش می‌توان اقدامات زیادی ترتیب داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اعزام کارشناسان این سازمان به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج را خواستار شد، افزود: در صورت کمبود نیروی انسانی فارغ‌التحصیلان اقشار مختلف بسیج آموزش داده شده، و در این زمینه فعالیت خود آغاز می‌کنند.

این مسئول اعزام کارشناسان به پایگاه‌های بسیج مستقر در مناطق شهری، روستایی، ادارات، مدارس و ... خواستار شد، بیان داشت: در اعیاد و مناسبت‌های خاص سال می‌توان بیش از پیش اقشار مختلف مردم برای حرکت در این سمت و سو تشویق کرد.

وی با اظهار به اینکه نیروهای بسیجی در کارهای عام‌المنفعه و خداپسندانه همواره در صف مقدم و پیشتازان می‌باشند، خاطرنشان کرد: روحیه ایثارگری و فداکاری به ویژه بین مردم استان ما و جوانان آذربایجان ‌غربی از ریشه‌های عمیق و تنومند برخوردار است.

حجازی‌فر با اشاره به اینکه در مناطق مختلف شهر مراکز سنتی حجامت توسط اقشار مختلف مردم در حال راه‌اندازی است، یادآوری کرد: پیرامون این مراکز، نحوه فعالیت و اقدامات آنها باید نظارت و کنترل بیشتری صورت گیرد، به ویژه اینکه درباره اهدای خون تبلیغ منفی انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه فرا ‌رسیدن ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این ایام به معنای واقعی فرصت مغتنم برای نهادینه‌سازی بسیاری از تفکرهای نیکو و انسانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار