خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد حضرت امام رضا علیه السلام شهرستان شاهین دژ در اقدامی بیاد ماندنی و مردمی یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر میهن اسلامیمان را در برگزاری یادواره شهداء گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۵۱۹۹۷۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یادواره ی شهدای پایگاه مسجد حضرت امام رضا علیه السلام در موجی از عشق و اردات به آستان مقدس شهدای بزرگوار با حضور آحاد مردم و خانواده های معزز شهداء و بسیجیان، با برنامه های فرهنگی هنری خاصی به اجرا در آمد.

فرمانده ناحیه شاهین دژ در بخش نخست برنامه های این یادواره اعلام داشت: یادواره های شهداء امروز تبیین کنننده ارزش ها هستند و عشق و ارادت مردمی در برگزاری این یادواره ها ستودنی است.

خداشناس خانواده های معظم شهداء را اسطوره های مقاومت در تمامی برهه ها قلمداد کرده و افزود: امروز وجود با برکت شما خانواده های شهداء هنوز درس گذشت را به جامعه انتقال می دهد، هنوز در جای جای شهرمان نفسهای خدایگونه شما مدد رسان ماست که ما با تاسی از شهداِ ی گرانقدرمان باید از مرزهای غفلت بیرون آمده زمینه های رشد و ترقی همه جانبه را برای مردم فراهم سازیم.

فرمانده ناحیه شاهین دژ اذعان کرد: همین اقدام مردمی و حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه های مختلف بخصوص در پاسداشت شهداء، دشمن زبون را بیش از پیش سر افکنده نموده ،هدایت افکار جامعه به سوی ارزش ها را مهم دانستند.

در ادامه این یادواره برنامه های متنوع فرهنگی و تاثیر گذاری به اجرا در آمد که با استقبال بسیار خوبی از سوی حاضرین برخوردار بود.

بخش پایانی یادواره ی شهدای پایگاه مقاومت حضرت امام رضا ,علیه السلام مزین به اقامه نماز جماعت بود که معنویت مراسم را بیش از پیش نمایان می ساخت.

ارسال نظرات