فرمانده ناحیه شاهین دژ در نشست فرهنگی سیاسی بسیجیان این شهرستان گفت: افسران جنگ نرم در خط مقدم دفاع از ارزش ها قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۱۹۹۵۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه شاهین دژ در نشست فرهنگی سیاسی که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب برگزار شد در جمع بسیجیان به ابعاد مختلف تهاجم و شبیخون فرهنگی پرداخت و یاد آور شد: دشمن امروز سعی دارد با نفوذ در فرهنگ اسلامی با شگردهای مختلف جوانان را از مسیر ولایی و اسلامی و قرآنی دور سازد و با هر وسیله ای سعی در القاِء ناصحیح فرهنگ خود است که چشمان بیدار جوانان با رهبریهای داهیانه حضرت امام خامنه ای آنها را رصد کرده و فرصت ضربه زدن به دشمن را نخواهد داد .

خداشناس توجه به ارزشهای اسلامی و قرآنی را در پرتو ولایت از عواملی دانستند که می تواند راه صحیح را به ما روشن کرده چراغ راهی برای آینده و حال باشد.

وی تاکید کرد : دشمن با بهره گیری از رسانه های جمعی بخصوص ماهواره ، فضای آلوده ای را انعکاس می دهد و در این جنگ نرم رذایل اخلاقی را عادی جلوه داده مسیر را ناهمگون می سازد.

خداشناس خطاب به جوانان گفت: در آستانه اعیاد شعبانیه قرار داریم توجه داشته باشید که ائمه اطهار سفارش می کنند که نوجوان و جوانان را دریابید که از نظر تربیتی آنان دلهایی آماده تر دارند ، دشمن امروز نوجوانان و جوانان مارا در تیر رس خود قرار داده و غنی ترین معارف تربیتی در اختیار ما قرار دارد که می بایست زمینه های به ثمر نشستن معارف غنی اسلامی را آماده کنیم که از جمله آنها به تعبیر حضرت امام خامنه ای افسران جنگ نرم می باشند که می توان گفت در خط مقدم دفاع از ارزشها قرار دارند .

سرهنگ خداشناس در بخش پایانی اظهارت خود باا شاره به نزدیکی سالروز حماسه پرغرور فتح خرمشهر این ایام را گرامی داشته فرهنگ دفاع مقدس را الگویی عملی برای انتقال به نسل حاضر مطرح نمودند.

ارسال نظرات