خبرهای داغ:
شاه امیریان
مدیرخواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد:
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از راه اندازی ستاد برنامه ریزی و اجرایی "نهضت ما زنده ایم " در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۹۰۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مریم زارع پور صبح امروز در جمع دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه های شهر شیراز با بیان اینکه نظر به ضرورت ارائه الگوی برتر با رویکرد الگوی سوم براساس منویات امام خامنه ای و پیروی دختران جوان ( دانشجو) از آن ها، مدیریت خواهران بسیج دانشجویی استان فارس از سال گذشته فعالیت های خود را در این زمینه در دانشگاه ها وبالاخص در فضای خوابگاه های دانشجویی آغاز کرده است اظهار داشت: به عنوان نمونه : توزیع کتاب" من زنده ام " همزمان با میلاد کریمه اهل بیت در شهریور 93، مسابقه کتابخوانی در سطح خوابگاه ها و مسابقه تلخیص این کتاب توسط دختران دانشجو برگزار شد که منتهی  به برگزاری گعده های شبانه در خوابگاه ها به صورت هفتگی شده است.

وی افزود:  در این گعده ها که با حضور زنان اسوه و تاثیرگذار در دفاع مقدس برگزار می شود، دختران دانشجو به بحث و گفتگو در مورد نقش و تاثیر دختران در پیشبرد اهداف انقلاب و تعالی ایران اسلامی می پردازند.

زارع پور  با بیان اینکه ، از اردیبهشت ماه سال 94 به صورت هدفمند اقدام به راه اندازی ستاد برنامه ریزی" نهضت ما زنده ایم" در ناحیه بسیج دانشجویی فارس  کرده ایم ادامه داد: . در این ستاد پس از بررسی توانمندی های خواهران در هر دانشگاه و نیازمندی های جامعه هدف، خط مشی های کلی به تصویب رسید.

وی از تشکیل ستاد اجرایی "نهضت ما زنده ایم "با حضور جانشینان خواهر حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز خبر داد و تصریح کرد:  در نخستین جلسه ستاد اجرایی پس از بحث و تبادل نظر، مسئولین کمیته های آموزش، فرهنگی، بررسی و تحلیل ورسانه انتخاب شدند.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: با تعیین هفته سوم مهر ماه به عنوان" هفته نهضت ما زنده ایم " در بسیج دانشجویی فارس، مقرر شد که در طول این هفته برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و... در دانشگاه های استان فارس اجرا و اختتامیه برنامه ها در روز 23 مهرماه "سالروزاسارت خانم معصومه آباد" به صورت متمرکز برگزار شود.

زارع پور بیان داشت: جلسات ستاد اجرایی "نهضت ما زنده ایم" دربسیج دانشجویی استان فارس به صورت هفتگی برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها