خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرامه گفت: در سال گذشته 7 میلیارد و 370 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان پرداخت‌ شده است.
کد خبر: ۸۵۱۹۹۰۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سروان پاسدار مصطفی کشاورز اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرامه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی با اعطای تسهیلات پروژه‌هایی را در عرصه‌های پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، پرورش گیاهان دارویی، پرورش ماهی کپور، پرورش مرغ بومی و بلدرچین، راه‌اندازی دستگاه جوجه‌کشی و پرورش دام سبک و سنگین داشته است که توانسته اشتغال‌زایی 75 نفری را ایجاد کند.

وی به برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرامه در سال جاری اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی این ناحیه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی برنامه‌هایی را برای اشتغال‌زایی عموم مردم که به شهر مهاجرت کرده‌اند در نظر گرفته و شرایطی را با هدف بازگشت به روستاها و رونق اقتصادی ایجاد می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرامه خاطرنشان کردافرادی که حاضر به ایجاد کارگاه‌ها و حرفه و شغل، متناسب با ظرفیت روستاها شوند، تسهیلاتی بین 70 تا 300 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

کشاورز در پایان بیان کرد: این تسهیلات همچنین شامل افرادی که قصد ازدواج دارند و کارگاه‌ها و پروژه‌های عرصه اقتصاد مقاومتی ایجاد کنند، می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها