خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:

20میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینان تدبیرشده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین عنوان کرد: 20میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینان تدبیرشده است.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۱۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حمید رضا الله بداشتی مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) عنوان کرد: یکی از موثر ترین راه های مبارزه با فشار و دشمنی دشمنان با نظام انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی است که باید در راستای تلاق این راهکار بسیار تلاش نمائیم.

وی یاد آورشد: در سال 94 نزدیک 20ملیارد تومان اعتبار به صورت توزیع وام در میان کارآفرینان بسیجی تدبیر شده است که مبلغ دو میلیارد هفتصد میلیون تومان به سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین واگذار شده است که با گستردگی که این ناحیه دارد بیشترین درصد به این ناحیه واگذار شده است.

 الله بداشتی عنوان کرد: این وام ها در مرحله اول مختص بسیجیان است و اگر کسی توانمند پیدا شد که غیر بسیجی است می توانند با عضویت عادی در سازمان بسیج از این وام ها در عرصه ی سازندگی و اقتصادی مقاومتی بهره برداری کند که این در جذب بسیج کمک می کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: این وام ها با سود 16/می‌باشد و فقط وام صنایع دستی 18 در صد می باشد که این وام ها در دو عرصه اقتصاد مقاومتی و عرصه صنایع تبدیلی می باشد.

 الله بداشتی با بیان اینکه زمینه های زیادی درعرصه اقتصاد مقاومتی وجود دارد، گفت : پرورش ماهی، پرورش قارچ، پرورش ماکیان، پرورش شتر مرغ، پرورش مرغ بومی، بسته بندی، روغن گیری، ترشی و شوریجات،تولید محصول از ضایعات کشاورزی و دامی از جمله این فعالیت‌ها است.

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ابتدای این جلسه به نقش بسیج سازندگی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی از جمله ارگان هایی است که با تایید و نظر مقام معظم رهبری تشکیل شده است و در عرصه های مختلف عمرانی سازندگی، محرومیت زدایی و در این اواخر در اقتصاد و سازندگی پیش قدم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: گام موثر دراقتصاد مقاومتی، شفاف کردن وعملیاتی نمودن نقش مردم در این حوزه است و هدف گذاري بسيج سازندگي در نقش آفريني اقتصاد مقاومتي بي سابقه است.

 

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها