سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، قاری شرکت کننده از کشور ایتالیا، با حدود ۱۸ سال سن را، کوچکترین شرکت کننده، در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن معرفی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۰۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن ربیعی با بیان این مطلب اظهار داشت : سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، از روز شنبه 26 اردیبهشت ماه همزمان با روز مبعث پیامبر اکرم (ص)، در دو رشته حفظ کل و قرائت آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این مسابقات، با شعار وحدت،حول محور قرآن، براساس آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» همه ساله با حضور قاریان و حافظان کشورهای مختلف جهان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

ربیعی ادامه داد : امسال از میان قاریان و حافظان شرکت کننده در این دوره از مسابقات، علی حطیط از ایتالیا، با حدود 18 سال سن کم سن و سال ترین شرکت کننده است و حسین احمد عباس احمد حسین از بحرین و تت ناینگ سو از میانمار با حدود 40 سال سن، مسن ترین شرکت کننده در این دوره از مسابقات بین المللی قرآن هستند.کوچکترین و مسن ترین شرکت کننده سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن معرفی شدند.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، قاری شرکت کننده از کشور ایتالیا، با حدود 18 سال سن را، کوچکترین شرکت کننده، در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن معرفی کرد.

ارسال نظرات