شرکت کننده کشور کنگو در سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم،گفت: قبل از سفر به ایران هیچ شناختی از این کشور نداشتم اما امروز به جرات می توانم بگویم که اسلام در جای جای ایران بروز و ظهور دارد.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۰۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مبارک موسی بن محادی، حافظ کل قرآن کریم که از کشور کنگو در بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در جمهوری اسلامی ایران حضور یافته اظهار کرد: اولین باری است که به ایران سفر می کنم، اما احساس می کنم قلباً ایران را دوست دارم و از خدا می خواهم به خاطر خدمتی که به قرآن می کنید به شما کمک کند.

وی افزود: من در این چند روز دیدم که اسلام در همه جای ایران بروز و ظهور دارد و از این بابت خوشحال هستم و تحرک مردم در زمینه قرآن بسیار خوب است.

مبارک بن موسی محادی همچنین با بیان این که درباره انقلاب اسلامی ایران و رهبران آن چیزهایی شنیده ام اما دوست دارم بیشتر بدانم، گفت: من شنیده ام که رهبران ایران، رهبران مذهبی و انقلابی هستند و من خدا را شاکر هستم که در ایران تحرک خوبی در زمینه مسائل دینی وجود دارد و حتما این حرکت ها در سایه همین رهبران دینی ایجاد شده است.

این حافظ کل قران کریم اظهار داشت: من به کشورهای زیادی سفر کرده ام، اما ایران یک تفاوت اساسی با کشورهای عربی دارد که همانا توجه به قرآن است.

وی همچنین از میزبانی خوب ایران و برگزاری مسابقات در سطح مطلوب از دست اندرکاران این مسابقات تقدیر کرد.

ارسال نظرات