خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندکی سپاه امام سجاد(ع)قزوین:
مسئول بسیج سازندکی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین بیان کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز در روستای کلج اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۵۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

 

محمدرضا محمد خانی مسئول بسیج سازندکی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: طرح بسیج همگام با کشاورز در روستای کلج بخش طارم سفلی با حضور مهندسین و کشاورزان روستاهای اطراف برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف توانمند سازی مهندسین کشاورزی، افزایش بهره وری با تقویت تولید و کاهش فاصله عملکردی، کمک به خود کفایی و اتکاء به تولید داخلی، توجه به استانداردها و تأمین امنیت غذای انجام می گیرد.

محمد خانی متذکر شد: تولید و توسعه، کیفیت و ارائه روشهای عملی توسط کارشناسان به مردم و استفاده نمودن از تجربیات کشاورزان نمونه به سایر کشاورزان از دیگر فواید این طرح می باشد.

مسئول بسیج سازندکی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین یادآورشد: تنها راه حل اجرای موفق این طرح استفاده از اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن طرح و پای کار آمدن خود مردم می باشد بلکه هر جا خود مردم در عرصه میدانی وارد شدند آن طرح موفق گردیده است.

وی درپایان عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های مردم و فرماندهان محترم پایگاه های حوزه استحفاظی، بیش از 200 روستا شناسایی و انشاءاله جزء برنامه اجرایی سال جاری می باشد که در سال گذشته در 50 روستا این طرح اجراء شد.

 

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها