خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

سخت کوشی و همگرایی مردم، رمز پیروزی انقلاب یمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه کشوری که دارای بحران های داخلی است یک انسجام همگانی نیاز دارد گفت: با توجه به توانمندی که در مردم سخت کوش یمن وجود دارد قطعا پیروزی با ملت یمن است.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۵۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به هدف آل سعود از تجاوز و خونریزی در یمن اشاره و اظهار کرد: امروز برعلیه مسلمانان رژیم استکباری با برخی از کشورهای اروپایی از یک طرف و رژیم صهیونیستی با تفکر یهودی صهیونیستی از طرف دیگر و آل سعود که در کشورهای لبنان، سوریه و فلسطین برای مقابله با مسلمین مشارکت داشتند اما نقش آنان پنهان بود.

وی عنوان کرد: امروزه با وجود سه جریان استکباری مسیحی صهیونیستی، یهودی صهیونیستی و اسلام آمریکایی که همان وهابیت، طالبان یا داعش در قالب جریان تکفیری یا ثقفی هستند؛ در یمن شاهد جنگ نابرابری هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: منافع رژیم صهیونیستی در منطقه کاملا روشن است آنان از اتحاد و انسجام مسلمین احساس خطر می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحولاتی که در کشور یمن اتفاق افتاد و مردم به خود آگاهی و رشد سیاسی نایل آمدند و دست به انقلاب داخلی زدند که منجر به فرار رئیس جمهور یمن شد و آل سعود به او پناه دادند و این جنگ را برعلیه ملت یمن به راه انداختند.

نوفرستی با اشاره به بیانات امام خامنه ای(مدظله) پیرامون مسئله یمن گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند " قطعا در این جنگ شکست با آل سعود است".

حمایت ایران از مردم مظلوم یمن موضعی قاطع است

وی تصریح کرد: علت سکوت برخی جوامع اسلامی مانند اردن و قطر واضح است زیرا منافع آنها در دست استکبار جهانی و آل سعود است اما برخی دیگر از کشورهای اسلامی مانند ایران، عراق و افغانستان موضع قاطع خود را در حمایت از مردم مظلوم یمن اعلام داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: سازمان های بین المللی نیز با توجه به اینکه منافع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را تامین می کنند این اقدامات ضد بشری را به طور غیر رسمی محکوم کرده اند اما اینکه تاکنون مجمع سازمان ملل در حمایت از مردم یمن تشکیل نشده به دلیل حاکمیت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بر مجامع بین المللی است.

وی به عاقبت جنگ و خونریزی علیه مردم مظلوم یمن اشاره و تاکید کرد: قطعا همان طور که رهبری انقلاب پیش بینی کرده اند پیروزی از آن مردم یمن است و امروز ما شاهد هستیم که آنچه در داخل کشور یمن رقم می خورد همگرایی مردم است.

نوفرستی اتحاد مردم را رمز پیروزی در یمن دانست و افزود: با توجه به انسجام و اتحاد بر پایه اعتقادات اسلامی که در یمن شاهد هستیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب " پادگان های این کشور پر از امکانات و سلاح نظامی است"، که به موقع از آنها استفاده و اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کشوری که دارای بحران های داخلی است یک انسجام همگانی نیاز دارد گفت: با توجه به توانمندی که در مردم سخت کوش یمن وجود دارد و تاکنون در مبارزات موفق بودند و فرصت هایی برای آنها وجود دارد مانند اینکه نیروهای انقلابی از خودشان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم یمن اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری "هر جا جریان و نهضتی در مقابل استکبار جهانی قیام می کند؛ ما قطعا یاری خواهیم کرد".

وی عنوان کرد: اکنون در یمن یک جریان انقلابی و مقاومت با همت مردم در مقابل آل سعود این تابلوی اسلام آمریکایی ایستاده است.

وقایع یمن بی اعتمادی ملت ما نسبت به آمریکاییان را تشدید می کند

نوفرستی با بیان اینکه مردم ما و جهانیان به خوبی وقایع را از طریق رسانه ها رصد می کنند گفت: امروز با وجود رشد ارتباطات و اطلاعات، مردم هجمه های استکبار جهانی در کشورهای اسلامی را مشاهده می کنند.

وی تصریح کرد: همزمانی مذاکرات هسته ای ما با تحولات یمن به مردم نشان می دهد به نشستن پای میز مذاکره با کسانی که می دانند ملت ما به دنبال سلاح هسته ای نیستند؛ اما قصد دارند نظام ما را تحقیر کنند؛ امیدی نداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه هر حادثه ای مانند جریان یمن بی اعتمادی ملت ما به استکبار را تشدید می کند، اظهار کرد: طبق فرموده رهبری انقلاب دشمن ما عهد شکن و دروغ گو است و از پشت به ما خنجر می زند و ملت ما اعتقاد دارد که دشمن هیچ گاه به نفع ما عمل نمی کند.

وی عنوان کرد: کسانی که در خط مقدم جبهه سیاسی فعالیت دارند همراه و همدل با ملت بدانند که حل مشکلات و تحریم های اقتصادی ما در لوزان و ژنو و سوئیس نیست و تنها با اقتصاد مقاومتی و توانایی ملی می توانیم از ارزش های نظام اسلامی خود که بهای سنگینی برای آن داده ایم پاسداری کنیم.

نوفرستی ادامه داد: قطعا مسلمانان یمن بدانند ملت ما با الگو گرفتن از شهدا و پیروی خالصانه از اصل ولایت فقیه پشتیبان آنان خواهد بود و همان طور که در لبنان حزب الله توانستند پوزه دشمنان را به خاک بمالند امروز مردم یمن نیز با الگو گرفتن از انقلاب ما و روحیه جهادی رزمندگان ما در دفاع مقدس می توانند بینی استکبار و آل سعود این منادیان اسلام آمریکایی را به خاک بمالند و پیروزی نهایی از آن امت اسلامی یمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار