حمید الماسی گفت: 1500 نفر از استان ایلام برای مراسم ارتحال امام راحل عازم تهران می شوند.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۳۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حمید الماسی معاون هماهنگ سپاه امیرالمونین(ع) در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: طبق آیین هر ساله به احترام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) 14 خرداد ماه که مصادف با رحلت ایشان می باشد کاروان های از عاشقانه ولاین را عازم مرقد امام(ره) می شوند.

وی بیان داشت: استان ایلام در قالب 40 اتوبوس از اقشار مختلف بسیجیان و عموم مردم که بالغ بر 1500 نفر از عاشقان ولایت هستند را عازم استان تهران خواهیم کرد.

سرهنگ حمید الماسی گفت: 570 نفر از زائرین حرم امام(ره) مردم شهر ایلام و 930 نفر دیگر از شهرستان های استان ایلام می باشند، که افراد شهر ایلام بصورت سهمیه ی برای هر قشر و شهرستان ها بصورت عمومی از مردم اعزام خواهند شد.

الماسی با بیان اینکه این کاروان ها در قالب 2 روزه بصورت رفت و برگشت انجام می شود؛ عنوان کرد: روز ولات حضرت قائم(عج) این کاروان ها عازم تهران می شوند و بعد از سخنرانی امام خامنه ای(مد ضله العالی) در مرقد امام راحل به استان ایلام برگشت خواهند کرد.

وی افزود: تمام امکانات خوابگاه و تغذیه را میهمان استان تهران خواهیم بود و در اولین نهار و آخرین شام این کاروان ها بر عهده ی سپاه استان ایلام می باشد.

ارسال نظرات