خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: روابط عمومی يك شغل نيست، بلكه شوق است چرا كه تمامی فعالان در اين حوزه با عشق، شور و نشاط با بهره‌گيری از ايده‌های نو در این حوزه گام بر می‌دارند.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۳۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی است.

معروفی اذعان داشت: اساس و زیربنای علم مدیریت، اقتصاد و مردم شناسی، ارتباطات دوسویه است که در بستر مهارت های ارتباطی بروز می کند و هنرعملیاتی کردن این مهارتها با وظایف روابط عمومی عجین گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای یادآوری کوشش ها و تلاش های صادقانه تمام کسانی است که در جایگاه روابط عمومی، از هیچ تلاش و کوششی در جهت ایفای رسالت خطیر پاسداری از حقوق مردم در جامعه دریغ نمی ورزند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: روابط عمومی يك شغل نيست، بلكه شوق است چرا كه تمامي فعالان در اين حوزه با عشق، شور و نشاط با بهره‌گيري از ايده‌هاي نو در این حوزه گام بر مي‌دارند.

معروفی یادآورشد: روابط عمومی آیینه ای است که باید تمام زوایای کارسازمانی را با بهره مندی از ابزارهای بروز و تخصصی و به صورت کاملا شفاف به مخاطبین منعکس کرده و از آن طرف با انتقال صحیح و به موقع نقدها، نظرات و ایده ها و فعالیت ها به رسانه ها، مطبوعات و خبرگزاری ها، زمینه لازم برای جلب مشارکت عمومی را فراهم می کند.

وی در خاتمه گفت: روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به همه تلاشگران و عزیزان این حوزه تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون همیشگی این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از همدلی و هم زبانی را دارم.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها