مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران:

رتبه اول مخابرات مازندران درپهنای باند / فعالیت نسل چهارم اپراتورهای تلفن همراه دراستان

ضریب نفوذ موسوی ارتقای سوئیچ‌ها را از اهداف مهم شرکت مخابرات برشمرد و یادآور شد: شرکت مخابرات مازندران در ضریب نفوذ ثابت از استان‌های برتر کشور، در بخش تلفن همراه رتبه بین 10 تا 15 کشور، در بخش پهنای باند، ضریب نفوذ اول کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۸۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

 



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، سیدمحمد جواد موسوی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات ‌با تبریک عید مبعث پیامبر (ص) و روز جهانی ارتباطات و مخابرات، اظهار کرد: شرکت مخابرات مازندران دارای 3 هزار و 600 نیروی انسانی فعال، یک‌هزار و 248 پرسنل رسمی، 2 هزار و 355 پرسنل بخش خصوصی بوده که 80 درصد پرسنل رسمی شرکت و 50 درصد پرسنل بخش خصوصی شرکت دارای مدرک بالای لیسانس هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: امسال خدمات نسل چهارم اپراتورهای تلفن همراه در استان فعال می‌شود.

 

 وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات به تمام نقاط مازندران از جمله 3 هزار و 600 روستای مازندران خدمات‌دهی دارد، افزود: این شرکت در حال حاضر بالغ بر یک‌میلیون و 600 هزار شماره تلفن ثابت به مردم واگذار کرده که در سطح استان از ضریب نفوذ بیش از 50 درصد برخوردار است.

 

مدیرکل مخابرات مازندران درباره آمار تعداد مشترکان تلفن همراه، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 2 میلیون و 400 هزار شماره به متقاضیان واگذار شد که از این تعداد، 750 هزار شماره دائمی و یک‌میلیون و 650 هزار شماره اعتباری با ضریب نفوذ بالای 75 درصد است.

 

این مسئول با اشاره به واگذاری 347 هزار پورت دیتا از 518 هزار پورت نصب شده در استان، یادآور شد: براساس تقاضای مردم و مشتریان توسعه پهنای باند به‌طور مستمر انجام‌ می‌شود.

 

موسوی با اشاره به اینکه امسال خدمات نسل چهارم اپراتورهای تلفن همراه در استان فعال می‌شود، ادامه داد: با وجود 5 هزار و 200 فیبر نوری در شرکت مخابرات مازندران زیرساخت مورد نیاز را مهیا کرده تا در صورت درخواست سرویس بهتر و پهنای باند بالاتر اقدامات لازم انجام گیرد.

 

وی با بیان اینکه 73 هزار شماره تلفن ثابت در مازندران و 178 هزار پورت در شرکت‌های مخابراتی استان دایر شود، اضافه کرد: در گذشته 13 اس‌.تی‌.ان.وان در مخابرات داشتیم که 9 مورد برای مشترکان بود، در هفته گذشته دو اس.تی.ان.وان به پهنای باند مازندران اضافه شد و پنج مورد دیگر تا آخر هفته وارد شبکه می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران خاطرنشان کرد: دغدغه مخابرات مازندران حجم تقاضاهایی است که برای پهنای باند وجود دارد زیرا هدف سرویس‌دهی کیفی‌تر به مردم است.

 

این مسئول تصریح کرد: در ایام نوروز 2 میلیون و 700 هزار مشترک تلفن همراه به مازندران مسافرت کردند که با دو برابر میانگین پهنای باند به مشترکان سرویس‌دهی شدند.

 

موسوی ارتقای سوئیچ‌ها را از اهداف مهم شرکت برشمرد و یادآور شد: شرکت مخابرات مازندران در ضریب نفوذ ثابت از استان‌های برتر کشور، در بخش تلفن همراه رتبه بین 10 تا 15 کشور، در بخش پهنای باند، ضریب نفوذ اول کشور را به خود اختصاص داده است.

 

وی با تقدیر از منابع انسانی شرکت، به‌کارگیری مناسب از اندیشه‌های نو و خلاقیت‌های نیروهای متخصص مخابرات را حائز اهمیت برشمرد و در زمینه استفاده از تلفن ثابت، گفت: اگر تماس‌ها از ثابت به همراه انجام شود، درآمد آن به مخابرات استان اختصاص می‌یابد که منجر به توسعه و ارائه خدمات بیشتری در مخابرات استان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها