حمیدرضا پورنوروز
مسئول بسیج عشایری استان ایلام/
امان نوریان گفت: به مناسبت سالروز بسیج عشایری صبح فردا مراسم همایش بسیج عشایری در مجتمع لاله سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۸۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار امان نوریان مسئول بسیج عشایری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: 29 اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج عشایری توسط بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به منظور ارج گذاری به حضور نقش، تبیین، تحکیم همگرایی بسیج جامعه عشایری در پیروزی انقلاب اسلامی، تحکیم و ارتقاء روحیه وفاداری به ولایت مطلقه فقیه امام خامنه ای(مد ظله العالی) می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: جهت تحکیم وحدت و همگرایی بین اقوام مختلف جامعه عشایری و تجلیل از نخبگان و برترین های شجره طیبه صالحین گرد هم می آیم و روز فرخنده ی بسیج عشایری را جشن می گیریم.

نوریان عنوان کرد: استان ایلام همزمان با سراسر کشور به پاس حماسه های بیاد ماندنی عشایرین سلحشور در هشت سال دفاع مقدس در سالیکه توسط ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای بنام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری گردیده است خدمت مقام عظمای ولایت، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران گرامی می داریم .

مسئول بسیج عشایری سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: بسیجیان عشایر استان ایلام مطیع رهبری و با عزت و افتخار به دور از نیرنگ در راستای کمک به اقتصاد کشور، پاسداری از مرز های کشور بدون هیچ چشم داشتی در مقابل دشمن امروزی و برای ناکامی و شکست آنان و نوشیدن جام شیرین شهادت لحظه ی درنگ نخواهند کرد.

نوریان اضافه کرد: عشایر غیور و مرزدار استان ایلام جنایات رژیم آل سعود را محکوم و حمایت همه جانبه ی خود را از مردم مظلوم و ستمدیده ی یمن اعلام می دارد، که به همین منظور طوماری با موضوع محکوم نمودن جنایات این رژیم در همایش 29 اردیبهشت قرار می گیرد که به امضای بیش از 400 شرکت کنندهخواهد رسید.

ارسال نظرات