وی از احداث بزرگترین پارک تفریحی توریستی شمال کشور در ساری خبر داد و گفت: فاز نخست پارک ملل در طول 100 روز با ابتکار مدیریت شهری ساری به‌بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۷۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

 




 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، علیجان شمشیربند در مراسم افتتاح فاز دوم پل سردار شهید نوری(ذغال‌چال) در ساری، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری ساری قصد دارند تا با اجرای پی‌درپی پروژه‌های شهری عقب‌ماندگی شهر ساری را جبران کنند.

 

 

شمشیربند از احداث فاز دوم مجتمع گردشگری پارک ملل ساری خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه حدود 200 میلیارد تومان برآورد شده است.

 

رئیس شورای شهر ساری افزود: امروز افتخار ما این است که مرکز استان مازندران در حال رسیدن به جایگاه واقعی خود است چرا که شهر ساری از نظر فرهنگی و تاریخی سابقه بسیاری دارد.

 

شمشیربند با بیان اینکه اعتبارات پل سردار شهید نوری(ذغال‌چال) ملی بوده و دولتمردان و وزارت‌ نفت در تامین اعتبار این پل به تعهدات خود عمل نکردند، گفت: دولتمردان در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به مرکز استان داشته باشند.

 

وی از احداث بزرگترین شهربازی شمال کشور در بام شهر ساری خبر داد و گفت: با حمایت‌های شهروندان ساروی فاز اول این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

پل سردار شهید نوری(ذغال‌چال) به طول 120 متر و عرض 12 متر در سه لاین تردد خودرو و یک لاین یک متری عابر پیاده برای کاهش بار ترافیکی و افزایش عبور مرور در ورودی شهر ساری به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها