فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در همایش فرماندهان پایگاه های ارومیه:
همایش فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت ناحیه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۲۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج شهری ارومیه با اشاره به ابلاغ برنامه های بسیج در سال جاری تصریح کرد: فرماندهان پایگاه ها بسیج باید برنامه های پایگاه ها را با رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری تدوین و تطبیق داده و خروجی برنامه ها با رهنمودهای حضرت آقا ارزشیابی شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در باره توجه به اصول دین از جمله برگزاری نماز، زکات،عفاف، امر به معروف گفت: اگر در پایگاه های بسیج این اصول بیشتر مورد توجه باشد، افراد مورد رحمت الهی قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در این خصوص افزود: نماز به عنوان ستون دین که باید همیشه در اول وقت خوانده شده و به صورت جماعت در مساجد برگزار شود.

وی پایگاه های مقاومت بسیج را محلی برای حضور مومنان، متدینین، نخبگان، پیشکسوتان و خیرین عنوان کرد و افزود: پایگاه های بسیج مایه خیر و برکت برای افراد جامعه است.

سردار خرم بر ضرورت جذب افراد مومن و تاثیرگذار در پایگاه های بسیج تاکید کرد و گفت: وجود چنین افرادی موجب رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان بوده و تاثیر مثبتی بر روی آنها خواهد گذاشت و بر افزایش شور و نشاط معنوی موثر خواهد بود.

ارسال نظرات