خبرهای داغ:
دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شانزدهمین همایش آموزش پزشکی رتبه‌های برتر کشوری در حیطه‌های مختلف را کسب کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۵۸۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه با اعلام این خبر، گفت: در این همایش شیراز موفق به کسب رتبه نخست معاونت آموزشی، نخستین رتبه مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی و رتبه نخست ژورنال انگلیسی نمایه شده در پایگاه Pub Med در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد.

دکتر جواد کجوری افزود: کسب یک رتبه برتر در سخنرانی‌های کوتاه، یک رتبه برتر در ارائه پوستر، رتبه دوم غرفه آموزشی از دیگر دستاوردهای این جشنواره برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

وی اظهار داشت: انتخاب دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان دانشجوی نمونه آموزش پزشکی مقطع کارشناسی ارشد و کسب دو رتبه نخست کشوری در جشنواره مطهری نیز حاصل تلاش دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز بود و همچنین درنهایت به دست آوردن رتبه دوم طرح راد (رتبه‌بندی آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور) که در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حاصل شد.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه ضمن تبریک این موفقیت به مسئولان دانشگاه، اعضای هیئت‌علمی، کارشناسان حیطه آموزش و تمامی متصدیان بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده در سال‌های اخیر و با کمک تمام فعالان در امور آموزش، توانسته‌ایم رتبه‌ای درخور شأن این دانشگاه کسب کنیم.

جواد کجوری با اشاره به اینکه قرار گرفتن رتبه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جایگاه دوم و آن‌هم بافاصله بسیار کم از دانشگاه علوم پزشکی تهران نشان از کیفیت بالای آموزش در این دانشگاه دارد، گفت: هدف اصلی از انجام این طرح رتبه‌بندی شناسایی نقاط قوت و تلاش منسجم و هماهنگ تمام دانشگاه برای رفع موانع و مشکلات آموزشی بوده و در حال حاضر بر اساس نتایج طرح، برنامه‌ریزی جامعی توسط مرکز مطالعات و سایر واحدهای معاونت آموزشی و دانشکده‌ها برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف انجام‌شده است.

وی در پایان با تشکر مجدد از تلاش شبانه‌روزی تک‌تک متصدیان آموزش در دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند متعال و تلاش مضاعف تمام همکاران، شاهد تداوم این موفقیت در سال‌های آینده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها