معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان البرز برگزار می شود

کد خبر: ۸۵۱۹۵۸۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سرهنگ پاسدار "داوود عبدلی"، امروز سه شنبه (22 اردیبهشت) در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد که در سالن جلسات سپاه استان البرز برگزار شد با اشاره به اینکه سوم خرداد روز تبلور شهامت ایثارگران است، اظهارداشت: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس یک فریضه است.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز یادآوری این ایام را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به نقش این روزها در اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: این حماسه موجب شده است تا دشمنان در تصمیم گیری های خود در این برهه زمانی از ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای یاد کنند.

سرهنگ پاسدار عبدلی در ادامه عنوان کرد: همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) پیکر شهید «محمد دباغچی» که از پس از ۳۳ سال مفقود الاثری به کشور بازگشته در کرج تشییع و در امامزاده حیدر منطقه ی کلاک به خاک سپرده خواهد شد.
این مقام مسئول در سپاه استان البرز، با اشاره به برنامه های سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به مناسبت سوم خرداد ، گفت: تقارن سوم خرداد با اعیاد شعبانیه موجب شده است تا سالروز گرامیداشت روز پاسدار و جانباز نیز با برنامه های آزادسازی خرمشهر همراه شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در ادامه بیان کرد: سوم خرداد به عنوان نقطه عطف 8 سال دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال رشادت های رزمندان و شهدا به نسل جوان است.
عبدلی با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در روز سوم خرداد، ادامه داد: مراسم سپاس و دیدار با خانواده های شهدا نیز با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته مراسم سوم خرداد به صورت پرشور و مردمی برگزار می شود، تقارن این روز را با اعیاد شعبانیه متذکر شد و اظهار کرد: روز پاسدار و جانباز در کنار روز سوم خرداد بر شکوه و عظمت این روز افزوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان خاطر نشان ساخت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در روزسوم خرداد در امامزاده محمد (ع) کرج، غبار روبی مزار شهدای گمنام و رژه موتورسواران از دیگر برنامه های این روز عنوان شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها