خبرگزاری بسیج: دانش آموز برگزیده بخش مداحی مسابقات قرآن، نماز و عترت نقش شبکه های تلویزیونی ایران را در مقابله با شبکه های ماهواره ای بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و بر تهیه و پخش برنامه های جذاب برای مردم بویژه جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۵۵۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳

عباس صبری اظهار داشت: 20 شبکه داخلی کشور درمقابل 1300 شبکه فارسی زبان ماهواره ای ایستاده است و در برابر این لشکر رسانه ای برنامه می سازد. بنابر این باید در برابر حمله های ماهواره ای ضد حمله های به مراتب محکم تر و سنگین تری انجام دهد؛ اما آیا در مقابل این شبکه ها کاری درخور و شایسته انجام داده ایم؟

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر صدا و سیما هیات های مذهبی نقش مهمی در هدایت و جذب جوان ها دارند، اما وقتی بحث هیات به میان می آید می گویند هزینه کردن در این مسیر خرج اضافه است. اگر دشمن به خط فکری ما نفوذ می کند سهل انگاری از طرف ما مسلمان ها است؛ در کنار این تهاجمات فرهنگی آنچه ما را بیمه می کند پیروی و اتصال به ائمه و اهل بیت است اگر کسی به امام حسین وصل شود به دنبال شبکه های  ماهواره ای نمی رود.

کلاس چهارم دبیرستان مدرسه شاهد امام حسن عسکری پاکدشت در رشته مداحی شرکت کرده است. او می گوید: از کودکی به کار مداحی علاقه مند بودم و از همان زمان شروع کردم به تمرین مداحی و اینکه وارد این حوزه شده ام کار امام حسین (ع) است و افتخار دارم نوکر امام حسین (ع) هستم. دو- سه سال کلاس رفتم و زیر نظر استادم حاج محمد فراهانی آموزش دیدم و در جلسات هفتگی هیات خودمان یک پای ثابت هستم.

دهه های محرم در آموزش و پرورش پاکدشت و هیات خودمان مداحی می کنم. خانواده تاثیر زیادی در گرایش من به این سمت داشته و لطف و کرم امام حسین هم شامل حال من بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ماهواره دجالواره است و آهنگ خوشی دارد. در آخر الزمان عده ای دنبال آن راه می افتند افرادی که به دنبال دجالواره می روند گمراه می شوند بعضی شبکه ها ماموریت دارند فیلم هایی بسازند و پخش کنند که کارهای ناپسند را در خانواده رواج دهد که انسان از بیان آنها شرم دارد؛ او سرش را پایین می اندازد و می گوید: یکی از بچه ها تعریف می کرد که وسط فیلم صحنه هایی نشان می داد که پدرش برای چند ثانیه شبکه تلویزیون را عوض کرد اما من آن صحنه ها را بعدا در تکرار آن فیلم دیدم.

وی افزود: نقش ما در جذب همسالان کم رنگ تر و ضعیف تر از ماهواره است ماهواره مخاطبان بیشتری را می تواند جذب کند چون بهترین کارشناسان و سیاستمداران این برنامه ها را طراحی می کنند اما من که هنوز تحصیلات دانشگاهی ندارم تمام توان و قدرت من در بیان خطرات ماهواره به صورت چهره به چهره است تا از این طریق بتوانم طرف مقابل را قانع کنم که ماهواره ذلت و تباهی می آورد و انسان را به سعادت نمی رساند.

 

 

 

ارسال نظرات