رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از برگزاری نشست موضوعی با حضور مسئولان کشوری در دانشگاه زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۵۲۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ امین بیات اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان به منظور تبیین موضوعات روز و همچنین آگاه‌سازی دانشجویان نشست‌های متعددی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به موضوعات روز کشور خاطر نشان کرد: برای تبیین و تشریح این موضوعات طی روزهای آینده چند نشست با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه نخستین نشست در زمینه مفاسد اقتصادی و ماجراهای پول کثیف در سیاست برگزار می‌شود، اضافه کرد: این نشست در محل سالن الغدیر دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این نشست را ساعت 16 عصر 28 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: سخنران این مراسم دکتر زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است.

بیات در ادامه از برگزاری نشست مذاکرات هستهای نیز خبر داد و افزود: این نشست نیز با حضور دکتر سعید زیباکلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست مذکور نیز در سالن سهروردی دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این نشست ساعت 11 صبح روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان همچنین به سایر برنامه‌های بسیج دانشجویی در هفته جاری اشاره کرد و گفت: روز پنج شنبه این هفته کارگاه توانمندسازی فعالان اردوهای جهادی در اردوگاه شهید باکری از ساعت 9 صبح تا 19 عصر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات