مدیرروابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان

مدیرروابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان از برگزاری همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۵۲۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد زنجان، شاپور باقری ضمن تبريك روز روابط عمومی به فعالان این عرصه در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف اظهار کرد: نامگذاري روز 27 ارديبهشت به عنوان روز روابط عمومي نشان از اهتمام جدي مسئولان نسبت به اهميت و كاركرد صنعت روابط عمومي در ایران است.

وی اظهار داشت: نخستین واحد روابط عمومی در کشور ما در سال 1330 توسط مرحوم حمید نطقی پدر روابط عمومی ایرن در شرکت نفت راه‌اندازی شد.

مدیرروابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان ادامه داد: چشم انداز روابط عمومي در سال‌هاي اخير دچار تحولاتي شده است كه اهميت و جايگاه بالاي آن را در ايجاد يك پل ارتباطي ميان افكار عمومي و سازمان آشكار مي‌سازد.

وی با بیان اینکه روابط عمومي مجري برقراري ارتباط دو سويه ميان سازمان با مخاطبانش است، افزود: از اين رو شناخت مخاطب و شيوه‌هاي برقراري ارتباط با وي از مهم‌ترين نكاتي است كه نياز به تخصص و دانش كافي دارد.

باقری علاوه بر اين رشد نظام اطلاع رساني از عناصر اصلي توسعه در جوامع به شمار مي رود. در اين ميان نقش عمده اي كه روابط عمومي ها به عنوان مجريان اين امر بر عهده دارند ، حائز اهميت است .

وی با اشاره به اینکه سازمان‌هاي اجتماعي محصول و تجسم طبيعي پديدار شدن انر‍ژي، دانش، مهارت و ارزش‌هاي جديد در جامعه هستند، تصریح کرد: به تكاپو درآوردن اين انرژي‌ها در راستاي توسعه امري ضروري است و اين وظيفه اصلي روابط عمومي در سازمان‌ها است كه با درايت و توانايي مسير عملي كردن اين مهارت‌ها را فراهم کند.

مدیرروابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان با بیان اینکه توانايي روابط عمومي‌ها در فرآيند اطلاع‌رساني و برقراري ارتباط با افكار عمومي از آن حیث موثر خواهد بود كه همسو سازي ارزش‌ها و هدف‌هاي سازمان و مخاطبان را به خوبي محقق می‌سازد، افزود: روابط عمومي توانمند در درجه نخست براي مخاطبان سازمان خود برنامه‌ريزي مي‌كند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی پویا اهداف سازمان را با نيازهاي مخاطبان خود همسو مي‌سازد و با تكيه بر دانش و توانايي در اقناع و مشاركت پذيري‌، مسير توسعه سازمان را فراهم می‌کند، افزود: سازمان‌ها بخش وسيعي از جامعه را شكل مي‌دهند، بنابراين سازمان‌هاي توسعه يافته و منسجم بنياد اصلي جامعه توسعه يافته خواهد بود.

مدیرروابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان با تاکید بر اینکه روابط عمومي امروز بايد بتواند در جهت دهي افكار عمومي و سازمان در مسير تحول و توسعه ، نقش كليدي ايفا کند، تصریح کرد: به كارگيري ابزارهاي نوين ارتباطي، در راستای برقراري ارتباط پويا تر با مخاطبان، يكي از راه‌هاي ممكن به منظور نيل به اين هدف خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات افزود: در این همایش از برترین های همیار روابط عمومی شعب تقدیر می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار