دولت هیچ برنامه ای برای کاهش واردات کالاهای غیر ضروری به کشور ندارد و متأسفانه کشور ما امروز به بازار کاری برای کشورهای دیگر تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۱۹۵۲۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در مجلس شوری اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در واکنش به اظهارات طیب نیا مبنی بر اینکه رکود در داخل کشور ناشی از تحریم های غرب است، اظهار داشت: این حرف به هیچ وجه درست نیست و رکود شدیدی که در کشور وجود دارد به دلیل سیاست های غلط اقتصادی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عدم توجه به تولید ملی و مدیریت نادرست در زمینه بانک ها را از دلایل عمده تشدید رکود در کشور دانست و افزود: شاید در دولت یازدهم وضعیت رکود تورمی کمی بهبود یافته باشد اما ما دیدیم که با سیاست های غلط دولت در بخش اقتصاد، رکود اقتصادی تشدید شد.

وی با بیان اینکه مسئولان با بیان چنین حرف هایی نمی توانند از زیر بار مسئولیتشان شانه خالی کنند، گفت: طی هفته جاری در این باره حتما از وزیر اقتصاد درباره ضعف های مدیریتی در این وزارت خانه سؤال خواهیم کرد.

زمانیان در ادامه با اشاره به افزایش واردات به کشور، تصریح کرد: دولت هیچ برنامه ای برای کاهش واردات کالاهای غیر ضروری به کشور ندارد و متأسفانه کشور ما امروز به بازار کاری برای کشورهای دیگر تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شوری اسلامی در خاتمه تأکید کرد: نمایندگان مردم اجازه فرافکنی به مدیران بخش های اقتصادی کشور نخواهند داد و ما تمام سعی خود را برای اصلاح سیاست های نادرست دولت در این بخش بکار می گیریم.

ارسال نظرات