خبرهای داغ:
شاه امیریان
بیانیه سپاه فجر برای روز روابط عمومی ها:
امید است بتوانیم با موضع گیری دقیق و هوشمندانه در این برهه از زمان که استکبار با تمام هجمه خود را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته ، توطئه و مکر آنها راخنثی کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۶۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر فارس به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی ها بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه چنین آمده است: هرساله 27 اردیبهشت ماه که می رسد یادآور تلاش بی وقفه مدیران روابط عمومی ها است، علیرغم که روابط عمومی در ادارات و سازمان هابه عنوان چشم بینا و در حقیقت پیشانی هر مجموعه هستند اما زحمات و تلاش های این قشر زحمت کش به چشم نمی آید و در روزی که خاص روابط عمومی است شاید تبریکی گفته شود و به همین مقداربسنده شود.

اما اگر با نگاهی تیزبین به وظیفه و عملکرد روابط عمومی ها نگاه شود می بینیم که کار این قشر در حقیقت تلاش جهت انعکاس عملکرد نهاد ها و سازمان های مختلف است که در این راستا مشکلات زیادی داشته از جمله: عدم درک متقابل بین مردم، روابط عمومی ها و مسئولان و عدم ارتباط موثر رسانه ها با روابط عمومی ها و همچنین محدودیت های سخت افزاری، نرم افزاری و... .

درسالی که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است بجاست که با تعامل بیش از پیش سازمان ها، نهاد ها و ادارات در استان و کشور تلاش مضاعفی صورت گیرد تا شعار سال بطور عملی در جامعه پیاده شود و در سایه آن روابط عمومی ها که زبان گویای هر مجموعه هستند نقش بسزایی ایفا کنند.

امید است بتوانیم با موضع گیری دقیق و هوشمندانه در این برهه از زمان که استکبار با تمام هجمه خود را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته و توطئه و مکر آنها را خنثی کرده و در اقتدار بخشی به حاکمیت و حکومت اسلامی در جامعه سهیم باشیم.

ضمن تبریک این روز به همه زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی های دستگاهها و ادارات استان فارس، برای شماعزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی داشته و امید است که با همت شما دوستان شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی عملی شود.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجراستان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها