یک کارگاه بسته بندی چای که چای تقلبی را در بسته‌های جعلی یک شرکت بزرگ و معتبر تولید چای بسته بندی می‌کرد شناسایی و پلمپ شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۵۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ برزو همتی، با اشاره به کشف یک کارگاه تولید چای تقلبی در شهرستان ملارد در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال ارسال گزارشات متعدد مردمی در خصوص تولید و بسته بندی چای تقلبی در یک کارگاه در منطقه سرآسیاب، دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که کلاهبرداران با بسته بندی حرفه‌ای، اقدام به توزیع چای نامرغوب در بسته بندی یک شرکت معتبر تولید چای می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با مسجل شدن تولید چای تقلبی در این کارگاه بسته بندی، هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی برای بازرسی از محل مذکور به عمل آمد و ماموران پلیس موفق به کشف بیش از 400 کیلوگرم چای تقلبی و مقادیر متنابهی کارتن‌های جعلی یک شرکت تولید چای معتبر شدند.

همتی با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران متوجه پلیس شده و از محل متواری شده بود، افزود: در خلال تحقیقات پلیس برای شناسایی محل اختفای متهم و دستگیری وی، زن میانسالی، پلیس را در جریان کلاهبرداری 3 میلیون تومانی توسط شخصی قرار داد که مشخصات وی با مشخصات متهم چای تقلبی، کاملاً مطابقت داشت. از این رو تحقیقات تکمیلی برای اخذ تصاویر وی از طریق تصاویر دوربین‌های مداربسته بانک، ادامه یافت.

وی گفت: ماموران پلیس با به دست آمدن تصاویر بانک، توانستند متهم را در حالی که قصد خالی کردن حساب یک زن میانسال دیگر را داشت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، به سه فقره کلاهبرداری از افراد مسن اعتراف کرد، ادامه داد: وی علاوه بر اعتراف به کلاهبرداری متعدد، به بسته بندی چای تقلبی در کارگاه خود نیز اعتراف و یک نفر از همدستانش را معرفی کرد.

همتی در پایان با تاکید بر اینکه هر دو متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بوده‌اند، از زندانی شدن هر دو متهم خبر داد.

ارسال نظرات