خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان:

چهل‎ و هفتمین کبوتر گمنام در دل آذربایجان غربي جاي گرفت‎

سرهنگ مصطفی رضوی گفت: با دلسپاری دو شهید گمنام تازه تفحص شده در شهر فیروق خوی، در مجموع 47 شهید گمنام در 16 نقطه آذربایجان غربی به خاک سپرده می شوند.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۵۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، پیکر پاک دو شهید گمنام در میان استقبال پرشور خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم وارد شهر دارالمؤمنین خوی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي در شهرستان خوي گفت: پیکر پاک این دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، در تفحص اخیر توسط کمیته جست و جو در جنوب کشور کشف شده است .

وی افزود: این دو شهید گمنام در زمان شهادت 22 و 35 ساله بودند که در عملیات خیبر سال 1361 در منطقه مجنون به شهادت رسیدهاند.

سرهنگ مصطفی رضوی اظهار کرد: دو کبوتر گمنام بنابه درخواست مردم شهیدپرور فیرورق به این شهر اختصاص یافتند.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر شهیدان گمنام بعد از تشییع باشکوه در شهرستان ارومیه، ساعت 6 بعد از ظهر روز چهارشنبه وارد خوی شد و در میان استقبال پرشور مردم شهیدپرور این شهر، برای دلسپاری به شهر فیرورق منتقل گردید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اظهار داشت: با دلسپاری این دو شهید گمنام در مجموع 47 شهید گمنام در 16 نقطه آذربایجان غربی به خاک سپرده می شوند

کبوتران گمنام در شهر شهیدپرور فیرورق آرام گرفتند

پیکرهای پاک دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، بعد از سالها دوری از وطن بالاخره صبح امروز با دلسپاری در پارک جنگلی داغلارباغی شهر فیرورق، آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي: پیکر مطهر شهیدان گمنام روز چهارشنبه بعد ازمراسم استقبال باشکوه در شهرستان خوي، وارد شهر فيرورق خوی شد و در میان استقبال پرشور مردم شهیدپرور این شهر،در پارک جنگلی داغلارباغی شهر فیرورق، آرام گرفت.

این دو شهید گمنام در زمان شهادت 22 و 35 ساله بودند که در عملیات خیبر سال 1361 در منطقه مجنون به شهادت رسیده اند.

دو کبوتر گمنام بنابه درخواست مردم شهیدپرور فیرورق به این شهر اختصاص یافتند.

ارسال نظرات