خبرهای داغ:
در راستاي ارتقاء توان اجرايي برنامه هاي فرهنگي و نحوه فعاليت مسئولين رده هاي تابعه سپاه خوي جلسه توجيهي برنامه هاي ابلاغي فرهنگي اجتماعي سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۴۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول فرهنگي سپاه خوي در جمع مسئولين فرهنگي حوزه هاي محلات، اقشار و كانونها، ضمن تقدير و تشكر از مسئولين فرهنگي و آرزوي موفقيت در اجراي برنامه هاي كيفي در سال 94 اخلاص را شرط لازم برای موفقیت در کلیه برنامه ها عنوان و از کلیه مسئولین حاضر در جلسه خواست اخلاص و ايمان را در برنامه هاي ساري و جاري مد نظر بگيرند.

سرهنگ دوم پاسدار حجت الهيارلو افزود: نام گذاري سال 94 به دولت و ملت همدلي و همزباني از سوي فرماندهي كل قوا را به فال نيك گرفته و در نهادينه و پياده سازي تمامي برنامه ها همكاري و تعامل را در اولويت قرار داده و سعي خواهيم كرد بيشتر از سنوات گذشته در اجرايي برنامه ها دولت را حمايت كنيم.

وي در تشريح برنامه هاي فرهنگي سال 94 كه متشكل از هسته و تيم روشنگري، نشست روشنگري، كارگاه مهارتي روشنگري، تقويت گروه هاي هنري، يادواره شهدا، تدوين كتاب شهيد و... اظهار داشت: حضور فعال مسئولين فرهنگي حوزه ها و راويان فرهنگي پايگاه ها در برنامه ها مهمترين عامل در اجراي كيفي برنامه های سال 94 است كه انشاءالله بدون هیچ كم وکاستی پيش رود.

كارشناس فرهنگي سپاه خوي نيز در ادامه اين جلسه با تبيين جزئيات برنامه هاي فرهنگي سال 94گفت: حوزه ها بایدشناخت شهدای شاخص سال را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و همچنين نسبت به تدوين كتب شهيد حوزه از تمامي توان خود بهره جويند.

سروان پاسدار عزيز احمدي اظهار داشت: برگزار ي جلسات ماهانه شبكه هاي روشنگري از اهميت خاصي برخوردار است لذا بايد گزارشات در اسرع وقت به فرهنگي سپاه ارسال گردد .

وي در پايان از تمامي مسئولين خواست تا در ارسال به موقع برنامه هاي پيشنهادي و همچنين گزارشكارها اهتمام ورزند.

گفتني است در پايان به تمامي مسئولين فرهنگي رده هاي تابعه سپاه خوي هدايايي اهدا گرديد و در حمايت از مردم مظلوم يمن شعارهايي چون مرگ بر سه ابلیس، آمریکا، اسرائیل و انگلیس، خون شهید می‌جوشد، یمن می‌خروشد، آل سعود سرنگون می شود، مسئولين فرهنگي سپاه خوي و رده هاي تابعه خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های آل‌سعود اعلام كردند.

ارسال نظرات