مدیرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری:

جذب 99 درصدی اعتبارات پیش‌بینی شده اقتصاد مقاومتی در سال گذشته

مدیرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری از جذب 99 درصدی اعتبارات پیش‌بینی شده اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۳۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ شهاب زارعی در همایش خانوادگی و عترت که با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بانک مهر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری همایش خانوادگی و ایجاد انسجام خانوادگی و سازمانی که در راستای دست‌یابی به اهداف هر سازمانی راهگشاست از جمله تاکیدات حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این بانک است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بانک مهر اقتصاد در تلاش هستیم تا معنویت و معارف اسلامی را در زندگی سازمانی تقویت کنیم که در این زمینه نیازمند تعامل سازنده تمامی پرسنل به همراه خانواده‌های آنان هستیم.

زارعی عملکرد بانک مهر اقتصاد در زمینه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال در سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته 99 درصد اعتبار پیش‌بینی شده در این زمینه محقق شد.

*بانک مهر اقتصاد در زمینه کاهش معوقات بانکی رتبه نخست کشور را کسب کرد

مدیرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در سال گذشته این بانک در زمینه کاهش معوقات بانکی رتبه نخست کشور را کسب کرد که این حاصل تلاش مدیران و صبوری خانواده‌های آنان است.

*بهره‌وری سرانه منابع به نیرو در بانک مهر اقتصاد زبانزد است

حجت‌الاسلام محمد سجاد نجفی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: عملکرد این بانک در زمینه بهره‌وری سرانه منابه به نیرو مطلوب بوده و در این زمینه زبانزد شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بانک مهر اقتصاد گفت: همسران فداکار زمینه کار شوهرانشان در شعب بانک مهر اقتصاد را با صبوری به بهترین شکل ممکن فراهم کرده‌اند که این فداکاری آنان شایسته تقدیر است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر جنگ فرهنگی ما را تهدید می‌کند افزود: باید با مدیریت و تدبیر کیان خانواده‌ها را از این جنگ فرهنگی دشمن حفظ کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار