خبرهای داغ:
مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: هفدهمین دوره مسابقات تکواندوی دانشجویان بسیجی دختر استان قزوین برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۱۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

مهدی برزگر مسئول بسیج ناحیه دانشجویی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین بیان کرد: هفدهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری تکواندو دانشجویان دختر بسیجی به میزبانی ناحیه بسیج دانشجوی استان قزوین در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد.

وی با بیان این نکته که شهید رزازیان از تکواندو کاران دهه60 بود،گفت: مراسم افتتاحیه و رژه تیم ها در این مسابقات با مراسم تشییع شهید رزازیان عطرآگین و مزین شد، که با حضور حاضران در این مراسم شهید رزازیان را بدرقه کردند.

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: مسابقات تکواندوی دانشجویان دختر با حضور 19 استان از سراسر کشور در روزهای23/اردیبهشت و 24/ اردیبهشت به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

برزگر اضافه کرد: این مسابقات در سه تشک بصورت همزمان برگزار شد که رتبه اول در این مسابقات از آن تهران بزرگ، رتبه دوم و سوم به ترتیب استان گیلان و استان تهران کسب کردند.

این مسئول ادامه داد: در این مسابقات استان قزوین رتبه چهارم را کسب نمود و استان کردستان مقام پنجم و کاپ اخلاق هفدهمین دوره مسابقات تکواندو دانشجویان دختر به استان همدان رسید.

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین در خاتمه یادآورشد: این دوره از مسابقات قهرمان کشور تکواندو با اهداء جوایز و مدال به نفرات برتر و دادن کاپ های برتر به پایان رسید0

 

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها