خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع)

محفل عزاداری رزمندگان واحد تخریب و مهندسی لشکر 17 در قم برگزار شد

محفل عزاداری رزمندگان پیشکسوت دو واحد تخریب و مهندسی لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس، همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۵۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، محفل عزاداری نیروهای دو واحد تخریب و مهندسی لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) همراه با خاطره گویی یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم، ناصر کریمی از نیروهای واحد تخریب لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در عملیات محرم سال 1361 و از آزادگان دوران دفاع مقدس که در سال 1364 در منطقه چنگوله به اسارت دشمن در آمد، طی سخنانی به بیان خاطرات خود از نحوه عزاداری رزمندگان در بند زندان های رژیم بعث و همچنین توسل آنان به ائمه و اهل بیت(ع) بخصوص امام موسی بن جعفر(ع) پرداخت.
این مراسم با سخنرانی مذهبی و نوحه خوانی و سینه زنی پایان یافت.
اجرای برنامه های حفظ انسجام دو واحد تخریب و مهندسی لشکر از سال 80
به گفته دکتر علی اصغر جلیلی جانباز سرافراز و مسئول گروه، برنامه های حفظ انسجام نیروهای واحد تخریب و مهندسی لشکر، از سال 1380 به طور پیوسته با برگزاری مراسم مذهبی همراه با خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری برنامه های ثبت خاطرات، بصیرت افزایی و حلقه های تربیتی صالحین، ماهیانه در منازل افراد و یک برنامه سالیانه نیز با حضور نیروهای واحد تخریب و مهندسی لشکر 17 از استان های قزوین، قم و مرکزی در ماه مبارک رمضان، پیگیری می شود.
جلیلی افزود: نام شهیدانی همچون حسین قاسمی و حسین نیکوصحبت در جمع نیروهای واحد تخریب و مهندسی لشکر 17 می درخشد و نخبگانی از جامعه پزشکان و مهندسان استان قم، همرزمان شهدا، سرداران و راویان کشوری دفاع مقدس و برخی مسئولان استانی و اعضای شورای اسلامی شهر قم که عمدتا به فیض جانبازی نیز نائل آمده اند، در این جمع حضور دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار