ضرورت مناسب سازی فضای شهری برای حضور جانبازان در حیات اجتماعی

معاون عمران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بن بر ضرورت مناسب سازی محیط شهری برای حضور جانبازان و معلولین در حیات اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۳۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کمیته مناسب سازی فضای شهری برای جانبازان و معلولین با حضور اعضای کمیته در فرمانداری شهرستان بن تشکیل شد.

حامد سلیمانی، معاون عمران بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بن گفت: متاسفانه فضای شهرها و روستاها در شهرستان بن برای تردد آسان جانبازن و معلولین مناسب نیست و نبود امکانات لازم بخصوص در بانک ها و مساجد و برخی ادارات مشکلات زیادی را برای این عزیزان بوجود آورده است.

معاون فرماندار شهرستان بن نیز در این جلسه، اظهار داشت: تعيين اولويت نيازمندي هاي معلولين و جانبازان و رفع اين نياز بر اساس تقويم زماني مشخص و تامين اعتبارات لازم از سوي دستگاه هاي اجرايي از حقوق اجتماعي اين عزيزان است .

سعيدي نژاد با تاكيد بر اهميت موضوع مناسب سازي اماكن عمومي جهت تردد معلولان و جانبازان خواستار پيگيري و تلاش بيشتر ادارات عضو كميته جهت رفع موانع موجود در ادارات و بازرسي و شناسائي اين موانع و گزارش در جلسه آينده كارگروه شد.

وی افزود: باید با مناسب سازی معابر وامکان عمومی باعث ایجاد فرصتهای برابر برای همه شویم و امکان استفاده همه اقشار جامعه را ایجاد کنیم.

ارسال نظرات