خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: تفکر ولایتمدار بسیج به دنبال نشر زلال معارف اهل بیت(ع) در جامعه است و تاثیر گذاری برنامه های مردمی بسیج نیز ناشی از همین اصل می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۳۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
دکتر رضا فقیهی در حاشیه حضور در دومین شب مراسم مشق عشق که در شامگاه عید مبعث در بوستان شهدای ناصر دیوان خیابان آذر قم برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: بسیج از ابتدای تشکیل از مردم، با مردم و در خط ولایت و مکتب قرآن و اهل بیت(ع) بوده است.
وی افزود: بسیج هر جا وجهه مردمی خود را بیشتر حفظ کند، مسلما قادر خواهد بود ارزش های این تفکر قرآنی و مردمی را رساتر و موثرتر به جامعه منتقل نماید.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم ادامه داد: بهترین زمان ها و بهترین مکان هایی که پیام ارزشی بسیج تاثیر گذاری خود را نشان می دهد، برنامه هایی است که به زلال پاک معارف قرآن و اهل بیت(ع)- این سفارش بزرگ پیامبر(ص) در غدیر و حدیث ثقلین- و همچنین پیام خون شهدایی که در راه قرآن و دین جان خود را تقدیم نموده اند، متصل می شود.
وی با تاکید بر اینکه ماموریت بسیج نشر جلوه های معارف قرآن و اهل بیت(ع) از جمله ولایت پذیری، ظلم ستیزی و اعتلای کلمه حق است، تصریح کرد: تفکر بسیج زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی و جهان مملو از عدالت و زمینه ساز ظهور است.
فقیهی بیان کرد: در هر موقعیتی مثل مراسمات مربوط به قرآن و اهل بیت(ع) و مناسبت های دینی، که به چشمه جوشان ثقلین شریف متصل شود، ماموریت های مردمی و پر خیر و برکت بسیج در همانجا تاثیر نهایی خود را خواهد گذاشت.
وی در بخش دیگری از این گفتگو به تحویل داوطلبانه رسیور ماهواره در مراسم اشاره کرد و گفت: کسانی که در این مراسم و مراسمات مشابه اقدام به این کار می کنند در واقع خود را از حملات مخفی جنگ نرم دشمن نجات داده و خانواده خود را با آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) بیشتر همراه می سازند.


ارسال نظرات