خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۲۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار صبح امروز در جلسه شورای عالی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به سخنان طاهرخانی فرمانده نوجوان و اسوه بسیج کشوری در سال گذشته با بیان اینکه بسیجیان حافظان مرزهای کشور اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز بسیج کشور جوانان و نوجوانان ارزشمندی را تربیت می کند و ما در 31 استان کشور ظرفیت‌های عظیمی دربین این قشر وجود دارد و افتخار می‌کنیم بسیج چنین نیروهایی را تربیت کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همه تصمیمات دولت در راستای شعار سال به نام همدلی و همزبانی است، افزود: مردم و مسئولان باید در این راستا با تلاش مقتدرانه گام بردارند.

وی یادآورشد: امروز بسیجیان در بطن مردم حضور دارند و در سطح منطقه به عنوان الگو شناخته شده اند.

خدمتگذار با اشاره به اینکه استکبار جهانی به مذاکره با ایران نیاز دارد افزود: دشمن از هر مسئله‌ای در کشور به نفع خود استفاده می‌کند واین موضوع در خصوص حادثه اخیر مهاباد دشمن به دنبال آشوب بود که با هوشیاری مردم و مسئولان توطئه خنثی شد.

وی با بیان اینکه باید به مردم اعتماد داشته باشیم، عنوان کرد: باید به همه مسائل و مشکلات مردم در سطح جامعه پرداخته شود.

استاندار خراسان جنوبی امنیت خوبی در مناطق مرزی دارد، گفت: در سفر رئیس جمهور افغانستان اعلام شد که اگر امنیت مرزهای ایران نبود، امروز افغانستان وضعیت دیگری داشت.

خدمتگذار با اشاره به اینکه امروز به برکت حضور مردم و رهبری مقتدر استکبار علیه جمهوری اسلامی نمی تواند کاری انجام دهد، یادآورشد: اعتماد و باور قلبی به مردم باید توجه کنیم باید مسائل معیشتی، اقتصادی مردم در اولویت باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مراقب بود دشمن ما را درگیر مسائل جزئی نکند، عنوان کرد: باز ماندن از مسائل اصلی سبب عقب ماندگی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها