خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج خراسان جنوبی:

اسلام جعلی صهیونیستی از آستین آمریکا و هم پیمانانش در آمده است

رئیس مجمع بسیج خراسان جنوبی امروزه اسلام جعلی که از آستین آمریکا و عربستان درآمده را باید اسلام جعلی صهیونیسم نام گذاشت که کاملا منافع صهیونیست ها را تامین می کند.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۲۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی، وردی صبح امروز در مجمع عالی بسیج استان به برنامه های بسیج در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: ماهواره و شبکه های اجتماعی مهم ترین دغدغه کارگروه ها بود که کانون خانواده را مورد هجمه قرار داده اند.

وی به برنامه های سازمان بسیج در سال جاری اشاره و عنوان کرد: طلاق، به تاخیر افتادن سن ازدواج، حرکت های ضد فرهنگی مانند موسیقی و کنسرت، رشد جمعیت، اقتصاد مقاومتی و بهبود شاخصه توسعه استان و کارآفرینی دغدغه های امروز بسیجیان است.

رئیس مجمع بسیج استان با بیان اینکه بحران انرژی و نبرد خیر و شر از مسائلی که دنیای اسلام را احاطه کرده ناشی از دو قضیه است افزود: در بحث آرماجدون که مسیحیت در متون دینی خود معتقدند در آخر الزمان نبردی میان خیر وشر صورت می گیرد و این شر از شرق به سمت غرب حرکت می کند و در محل میانی به نام آرماگدون اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: آنان معتقدند مسلمانان این محوریت را برعهده دارند از آنجایی که تاکنون تمام احادیث و روایاتی که از آینده محقق شده است برای آنها مسلم است چنین نبردی صورت می گیرد.

وردی تصریح کرد: سیاست امروز در منطقه ما به نحوی مسیر نبرد آخرالزمان را تغییر می دهد که پیدایش گروه هایی مانند داعش و القاعده و برهم زدن یمن تا حدی ارتباط به آن دارد.

وی با بیان اینکه طبق آنچه اعلام شده امریکا برای 10 سال و کانادا 12 سال بیشتر نفت ندارند عنوان کرد: اما عربستان 55 سال، ایران 53 سال، کویت 103 و عراق 523 سال نفت دارند.

رئیس مجمع بسیج استان افزود: بنابراین محاصره کردن منطقه خاورمیانه توسط غرب و استکبار بی حساب نیست و مدیریت انقلاب اسلامی مانعی برای این محاصره است زیرا طرح ها و برنامه ریزی ایران برای منطقه خاورمیانه مانعی بر سر راه زورگویان است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه استکبار جهانی با کمک ایادی خودشان مانند عربستان، ترکیه و قطر یک برداشت جدیدی از اسلام تحریف شده به نام اسلام صهیونیستی دارند.

وردی ادامه داد: این نوع اسلام جعلی که از آستین آمریکا و عربستان درآمده را باید اسلام جعلی صهیونیسم نام گذاشت که کاملا منافع صهیونیست ها را تامین می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار