خبرهای داغ:
معاونت تعلیم و تربیت سپاه قاین:
معاونت تعلیم و تربیت سپاه قاین گفت: هدف اصلی صالحین ارتباط است، یعنی اینکه بسیجی را به حال خودش رها نکنیم و او را مدیریت و مشکلش را حل کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۱۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین رجبی در جلسه شورای تعلیم وتربیت سپاه قاین ضمن ابلاغ برنامه های تعلیم و تربیت در سال جدید و توجیه مسئولین حوزه ها و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه ها و قشر های مختلف بسیج، از بررسی آسیب های حلقه های صالحین در سال گذشته و کاهش این آسیب ها در سال جاری خبر داد. 

وی صالحین را یکی از کارهای برجسته مجموعه سپاه دانست و افزود: با وجود اینکه صالحین چند سالی است که در سازمان بسیج ابلاغ شده؛ کارهای بسیار خوب و مفیدی در آن به انجام رسیده است.
معاونت تعلیم و تربیت سپاه قاین کادرسازی را یکی از کارهای بسیار مهم در صالحین دانست و اظهارکرد: متاسفانه هنوز این کار به طور شایسته انجام نشده است.

وی به برنامه های تعلیم و تربیت سپاه قاین اشاره کرد و افزود: برگزاری هیئت منتظران موعود در حلقه های صالحین، مسابقات قرآنی و جشنواره ناحیه ای صالحین را از برنامه های این حوزه برشمرد.

رجبی عنوان کرد: هدف اصلی صالحین ارتباط است، یعنی اینکه بسیجی را به حال خودش رها نکنیم و او را مدیریت کنیم.

فرمانده سپاه قاین نیز در این جلسه به چند نکته در موضوع صالحین اشاره کرد و افزود: دو مشکل عمده در صالحین وجود دارد، ابتدا کادرسازی که در صالحین به درستی صورت نگرفته است.

برات زاده افزود: کادرسازی در صالحین را باید خود سرگروه ها و فرمانده پایگاه ها انجام دهند که متاسفانه بعضی ها اصلا اهل شجره طیبه صالحین نیستند.

وی ادامه داد: اشکال بعدی که وجود دارد این است که خودمان مستقیما برنامه ها و فعالیت های صالحین را رصد نمی کنیم و حلقه ها را واگذار کردیم به سرگروه ها که خودشان مدیریت کنند.

فرمانده سپاه قاین تاکید کرد: ما باید مسلط بر عمل و در صحنه عمل باشیم و باید بدانیم چند تا حلقه داریم و موضوع و محتواهای حلقه ها چیست؟ آیا سطربندی شده اند یا خیر؟

وی با بیان اینکه هدف اصلی صالحین ارتباط است افزود: بسیجی را به حال خودش رها نکنیم, بسیجی را مدیریت کنیم و اگر مشکلی دارد مشکلش را حل و فصل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها