خبرهای داغ:
آقای عراقچی به جای اینکه خطوط قرمز کشور ما را برای طرف های خارجی مشخص کند در صدد است تا خواسته های غربی ها از ایران را به هر طریفی تفسیر و توجیه کند.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۰۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد شدید از مواضع اخیر معاون وزیر خارجه در خصوص امکان بازرسی از مراکز دفاعی کشورمان گفت: آقای عراقچی به جای اینکه خطوط قرمز کشور ما را برای طرف های خارجی مشخص کند در صدد است تا خواسته های غربی ها از ایران را به هر طریفی تفسیر و توجیه کند.

وی با اشاره به اینکه چنین موضع‌گیری هایی درواقع گل به خودی به حساب می آید و طرف مقابل از ما در این زمینه امتیاز گیری خواهد کرد، گفت: مقام معظم رهبری و به تبع دستور ایشان جانشین فرمانده کل سپاه به صراحت در خصوص عدم امکان بازرسی از مراکز دفاعی کشورمان اعلام موضع کرده اند و به نظر من دیگر در این زمینه جای شک و تردیدی باقی نمی ماند.

کوثری با اشاره به اینکه اگر دولت هم بخواهد چنین تصمیمی بگیرد مجلس اجازه نخواهد داد افزود: البته به نظرم بسیار بعید است تیم مذاکره کننده نیز چنین توافق ذلیلانه ای را بپذیرد چرا که به خوبی می داند با این اقدام از چشم ملت ایران خواهد افتاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها